MS office installation

  • jeg har et lille problem angående installation af MS office 2000 prof...


    Jeg er ved at blive godt og grundig træt af at når jeg installere det så installere det ik alle komponenterne, hvordan får jeg den til det?


    eksempel: Jeg har lige installeret office... Jeg starter word skriver nogle linjer og starter stavekontrolen... Så får jeg at vide at stavekontrollen ikke er installeret...


    Hvorfor installere den ik sådan en standard funktion automatisk?


    Nu er det ik kun på grund af stavekontrollen at jeg er frustreret, men den hjælper på det...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB


  • Undervejs i installatinen kan du vælge hvor meget den skal installere, hvis du vælger custom installation eller sårn noet ;)

  • jeg ved fodt det der med custom, men når man så har trykket der så kan man vælge hvor det skal installeres og hvad der skal installeres...


    Og valgmuligehederne er nogenlunde sådan her...


    kør fra cd...
    kør fra denne computer...
    og en masse andre ting som man ik rigtig kan blive klog på...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    jeg ved fodt det der med custom, men når man så har trykket der så kan man vælge hvor det skal installeres og hvad der skal installeres...


    Og valgmuligehederne er nogenlunde sådan her...


    kør fra cd...
    kør fra denne computer...
    og en masse andre ting som man ik rigtig kan blive klog på...


    Du skal vælge den der hedder kør alt fra denne computer ;)

  • tak for hjælpen, jeg kørte en gang til og valgte opdater Office eller sådan noget... Og så satte jeg bare det hele til kør fra denne computer og vupti... så var den der...


    BTW tak for hjælpen cla! :D

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    tak for hjælpen, jeg kørte en gang til og valgte opdater Office eller sådan noget... Og så satte jeg bare det hele til kør fra denne computer og vupti... så var den der...


    BTW tak for hjælpen cla! :D


    NP 8):D