Kan ikke komme ind på google med FF

  • Ja af en eller anden grund kan jeg nu pludselig ikke komme ind på google, og alle google relaterede sider :baby:


    Får bare en "Ude af stand til at oprette forbindelse" når jeg prøver.


    IE 7 kan sagtens, så det må jo være et sted i FF fejlen ligger, men jeg ved virkelig ikke hvor....Har ikke ændret noget på det seneste, og "fejlen" opstod først her for et stykke tid siden idag.


    Nogen ideer?



    EDIT: Meget mærkeligt. http://www.google.dk virker, men http://www.google.com gør ikke :ohmy:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Hvad vil du også inde på .com ?


    Du bliver jo alligevel smidt hen til .dk ( Eller det gør jeg ihvertifald ;) )

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by Dumpen
    Hvad vil du også inde på .com ?


    Du bliver jo alligevel smidt hen til .dk ( Eller det gør jeg ihvertifald ;) )


    Jaja. Jeg klikkede .com. Og blev redirected.

  • Altså, hvis jeg så søger igennem .dk så får jeg samme fejl...


    Så problemet må ligge i at jeg ikk ka få "adgang" til googles tjenester, kan f.eks. heller ikk bruge gmail :ohmy:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Altså, hvis jeg så søger igennem .dk så får jeg samme fejl...


    Så problemet må ligge i at jeg ikk ka få "adgang" til googles tjenester, kan f.eks. heller ikk bruge gmail :ohmy:


    De har nok bannet dig :)
    gmail virker og fint her..
    Jeg bruger forresten britisk firefox. Og har faktisk ikke v2 endnu. Måske er det derfor :D

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    De har nok bannet dig :)
    gmail virker og fint her..
    Jeg bruger forresten britisk firefox. Og har faktisk ikke v2 endnu. Måske er det derfor :D


    Hmm nej for så ville jeg jo ikke kunne bruge IE til det? Det er kun FF der fatter brik.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Hmm nej for så ville jeg jo ikke kunne bruge IE til det? Det er kun FF der fatter brik.


    Man kan også spørge sig hvad de skulle banne en for :) jeg jokede.

  • Ja ok, fangede ikk li det var en joke *ups*


    Nå, men nu ka jeg pludselig bruge google.dk i FF os, men stadig ikke gmail....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2