Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 22. januar 2007, 00:26

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der overhovedet findes danske walkthroughs, og i givet fald hvor de evt. kan findes. :)

Jeg kan huske at der tidligere var en side der hed www.gamescodes.dk , hvor man dog ikke kunne finde så mange og hvor de fleste var pænt dårlige, men de fandtes da. :))

Kan nogen her hjælpe mig med at finde nogen danske spil-guides? ;)

På forhånd tak!

2

mandag, 22. januar 2007, 13:43

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

3

mandag, 22. januar 2007, 13:56

Citeret

Originally posted by Dumpen
http://synd.dk :)) ?

:boxed:

4

mandag, 22. januar 2007, 13:58

Forhåbentlig menes der snyd.dk :D

Derudover kender jeg ikke rigtigt til nogle, der har været et par stykker gennem tiden, men de fleste har bare linket til store udenlandske sites, og mindst en er blevet lukket pga det.

5

mandag, 22. januar 2007, 14:08

Citeret

Originally posted by WebT
Forhåbentlig menes der snyd.dk :D

Derudover kender jeg ikke rigtigt til nogle, der har været et par stykker gennem tiden, men de fleste har bare linket til store udenlandske sites, og mindst en er blevet lukket pga det.

Okay. :) Trist at ingen danskere gider den slags... Ikke at jeg ikke forstår engelsk, men danske versioner kunne da være rart. :)

6

mandag, 22. januar 2007, 14:16

Citeret

Originally posted by Mikkel

Okay. :) Trist at ingen danskere gider den slags... Ikke at jeg ikke forstår engelsk, men danske versioner kunne da være rart. :)

Helt enig, men hold da op et arbejde hvis sådan en side skal være opdateret og gennemført, og dyrt i indkøb af spil :D
Det nemmeste vil jo være hvis man fik en aftale med nogle af de store om at oversætte walkthroughs, men det har jeg heller aldrig hørt om nogen der har gjort

7

mandag, 22. januar 2007, 14:44

Haha.

Ja, der skulle stå snyd.

Den sendte mig videre til kvinder.dk :S

What !? :D

Nå men angående dit spørgsmål, så kunne man jo starte dansk hjemmeside op der omhandler walkthroughs selv.

Altså, hvis de så er løbet tør for spil, så kan de jo spørge de store udlandske sider om de ikke måtte oversætte deres walkthroughs og poste dem på deres egen side

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

8

mandag, 22. januar 2007, 16:26

Citeret

Originally posted by Dumpen
Haha.

Ja, der skulle stå snyd.

Den sendte mig videre til kvinder.dk :S

What !? :D

Nå men angående dit spørgsmål, så kunne man jo starte dansk hjemmeside op der omhandler walkthroughs selv.

Altså, hvis de så er løbet tør for spil, så kan de jo spørge de store udlandske sider om de ikke måtte oversætte deres walkthroughs og poste dem på deres egen side

Øøh? Mit spørgsmål lød på om der findes danske walktrhoughs og hvor de findes. Ikke hvordan man selv kan lave dem. ;)

9

mandag, 22. januar 2007, 16:31

Citeret

Originally posted by WebT
Helt enig, men hold da op et arbejde hvis sådan en side skal være opdateret og gennemført, og dyrt i indkøb af spil :D
Det nemmeste vil jo være hvis man fik en aftale med nogle af de store om at oversætte walkthroughs, men det har jeg heller aldrig hørt om nogen der har gjort

Sandt nok. Jeg ved sådan set slet ikke hvordan den slags lige foregår helt konkret.

Hyrer man nogen til at æave en walkthrough i et spil, eller laver de den frivilligt på eget initiativ og "sælger" den til et website/spilforum?

Og nu vi er igang: Hvor kan man finde walkthroughs på engelsk? :) Jeg kender i forvejen www.gamefaqs.com - findes der andre steder hvor man kan finde andre walkthroughs?

10

tirsdag, 23. januar 2007, 03:05

Normalt laves walktrough frivilligt og uden nogen form for indkomst. Materialet er somregel copyrightet.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

11

tirsdag, 23. januar 2007, 03:17

Citeret

Originally posted by RAC
Normalt laves walktrough frivilligt og uden nogen form for indkomst. Materialet er somregel copyrightet.

okay, det var egentlig også min umiddelbare opfattelse. :)

Seneste tests og artikler

0

Xtrfy XS-1 Encrypted HDD case

Vi skal i dag kigge på et prod
Læs Mere

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

2

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.