Kan ikke finde min Windows key? :(

  • Jeg har det problem at jeg blev nødt til at formatere for noget tid siden. Jeg kunne ikke finde min windows cd, så jeg lånte min fars. Så er der jo bare det at man skal aktivere det inden 30 dage, og jeg kan jo ikk bruge hans key.


    Desværre har jeg ledt alle steder, og kan heller ikke finde min egen :( Kan man skrive til Microsoft og få en ny på en eller anden måde? Eller er jeg fuldkommen fucked nu?


    Pft.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Kontakt MS er vist det eneste, der er at gøre.


    Hvis man ikke engang kender sin key, så er det jo det ... Hvis man ikke står med et bevis på hvad man har købt, så må man jo lære af den fejltagelse og så lade være med at smide et stykke papir væk som man måske har givet op til et par tusind kroner for.


    Ud over det, så ville det nok ikke være en særlig god idé at fortælle Microsoft at man har brugt samme key på flere maskiner stik mod licensbetingelserne.


    Alt i alt ... Har man smidt sin key væk og slettet sin windows hvor den var brugt, så er man fucked ... Ikke så overraskende vel.


  • Jeg har manualen hvorpå der står noget der heddder P/no 115vn. Kan det bruges til noget? (:

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Jeg har manualen hvorpå der står noget der heddder P/no 115vn. Kan det bruges til noget? (:


    Jo 3 sek. så regenerer jeg lige din licens nøgle ud fra de oplysninger ;)

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe