Ferrari 4000

  • Min bror har lige erhvervet sig en Acer Ferrari 4000. Dejlig laptop.
    Men hver gang han skifter wallpaper, så er det skiftet tilbage til standard ferrari wallpaper når computeren har været slukket og tændt.


    Er det ikke et sted hvor man kan slå det fra?

  • Hvorfor blev den flyttet og omdøbt? Den hed det med Acer Ferrari 4000 for at få opmærksomhed af folk som kender den, så de kunne gå ind, og evt. svare? Tror ikke folk som ikke ejer computeren, ved hvordan man ændrer dette.

  • Det er næppe afgørende at her er tale om en Ferrari 4000, så jeg har ændret din overskrift til noget mere sigende.


    Og så har jeg flyttet din tråd, da wallpaper hører under 'software'.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Det er næppe afgørende at her er tale om en Ferrari 4000, så jeg har ændret din overskrift til noget mere sigende.


    Og så har jeg flyttet din tråd, da wallpaper hører under 'software'.


    Det er det da? Der er en indbygget funktion der gør at computeren standard har et wallpaper med et motiv af en Ferrari, og i dette wallpaper er der en indbygget kalender.
    Og denne funktion hører til på en Acer Ferrari? For der må være et sted på computeren i noget Acer software, hvor man kan slå dette fra.


    Så syntes nu min oprindelige placering af emnet samt titel var korrekt.

  • Quote

    Originally posted by Shiver
    Det er det da? Der er en indbygget funktion der gør at computeren standard har et wallpaper med et motiv af en Ferrari, og i dette wallpaper er der en indbygget kalender.
    Og denne funktion hører til på en Acer Ferrari? For der må være et sted på computeren i noget Acer software, hvor man kan slå dette fra.


    Så syntes nu min oprindelige placering af emnet samt titel var korrekt.


    Som du selv siger handler det nok om noget software et sted på din bærbar, men "software" hører altså til under "software", så derfor bliver den her.


    Men værs'go - du kan da få dit gamle trådnavn tilbare, selvom det ikke fortæller noget om selve problemet. Det er din tråd, så du bestemmer selv hvad der skal stå i den. :)


    EDIT: Yderligere diskussion foregår via PM (Hvis det virkelig er nødvendigt).

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Som du selv siger handler det nok om noget software et sted på din bærbar, men "software" hører altså til under "software", så derfor bliver den her.


    Men værs'go - du kan da få dit gamle trådnavn tilbare, selvom det ikke fortæller noget om selve problemet. Det er din tråd, så du bestemmer selv hvad der skal stå i den. :)


    Ja, det handler om noget Software som kun findes på en Acer Ferrari 4000. Et bestemt stykke Hardware :))