Mobility 9700 driverproblem

  • Hej... første tråd her på sitet...


    jeg har en acer travelmate 8000 serie med 9700mobility


    for at jeg kan spille HL2/CS:S kræves en driveropdatering til mit grafikkort.


    acer har aldrig opdateret driveren til 8000 serien, og den er derfor 3 år gammel... til at starte med kunne jeg sagtens køre HL2, men efter hl2/cs:s er blevet opdateret, er spillet ikke længere tilfredse med min driver...


    det eneste jeg kan gøre er at installere omegadriver, hvilket jeg ikke er helt tilfreds med...


    min computer er nemlig begyndt at gå ned med blå skærm pga en dårlig driver(ifølge microsoft)


    har nok formateret 100 gange, samt skiftet ram og harddsik ud...


    er der noget man kan gøre for at tvinge hl2/cs:s til at acceptere min ældre driver(som sagtens kunne køre spillet da det udkom)?


    Mvh


    McDave

  • Hejsa McDave og velkommen til tweak.dk.


    Jeg har flyttet din tråd til Spil og Programmer da det er her drivere m.v. hører hjemme. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.


    Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.


    Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.


    Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.


    Mvh
    Heidi