Hvilken browser bruger du (hjemme)?

  • Som overskriften siger.


    Ja der har været polls som denne før, men vil gerne have en opdateret. Især Firefox vinder større og større andel, og det kunne være sjovt at se hvordan det ser ud på tweak.dk efterhånden.


    Tag kun hjemme computeren med i overvejelsen. På arbejde er man ofte tvunget til at benytte en preinstalleret browser, hvor man hjemme har et valg.

  • Stadig Firefox. Har desuden aktiveret ClearType på min computer. Så nu er det ikke kun i IE7 at skrifttyperne ser lækre ud. Det er overalt i Windows OG i Firefox. Det er rigtig dejligt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • firefox er langt det bedste, pæneste, og nemmeste IMO. og jeg har prøvet de fleste på den liste.. dog ikke avant.

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Firefox. Har brug IE i et godt stykke tid, men så gik det op for mig hvor god Firefox var.... Avant var heller ikke lige mig..

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Bruger Avant..


    Avant er langt det bedste, pæneste, og nemmeste IMO. ;)


    Gider du tage et screenshot? Min erfaring med Avant (som jeg brugte som standard engang) var, at det er et utrolig roddet og grimt program, med en masse knapper (per default) som slet ikke passer ind i interfacen.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Humpeligimp
    Har ingen problemer med IE, så hvorfor begynde på en nyt program?


    For at prøve noget nyt der muligvis er bedre? Bare fordi man er tilfreds med noget, betyder det ikke nødvendigvis at der ikke er plads til innovation eller forbedring. Bare en mening. Skal ikke starte nogen browserkrig, er bestemt ikke religiøs på området - og det er heller ikke meningen med tråden.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    For at prøve noget nyt der muligvis er bedre? Bare fordi man er tilfreds med noget, betyder det ikke nødvendigvis at der ikke er plads til innovation eller forbedring. Bare en mening. Skal ikke starte nogen browserkrig, er bestemt ikke religiøs på området - og det er heller ikke meningen med tråden.


    Er også helt enig. Kan godt være IE7 virker langt hen ad vejen, særlig efter den nye udgivelse. Men det er at snyde sig selv, hvis man ikke prøver nogle forskellige ting.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg bruger Firefox 2, for det synes jeg virker bedre. :)


    Dog støder jeg ind i mellem på steder hvor den ikke kan bruges, fx Sputnik, filmklip, eller Tweak-chatten. Der bruger jeg så IE 6.

  • Også Firefox som primær browser herhjemme. Og så er IE7 installeret til de meget få sider hvor sider ikke vises helt optimalt eller ikke virker som de skal i Firefox, men det er efterhånden så sjældent det snart kan være ligegyldigt.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Er også helt enig. Kan godt være IE7 virker langt hen ad vejen, særlig efter den nye udgivelse. Men det er at snyde sig selv, hvis man ikke prøver nogle forskellige ting.


    Jo jo. Jeg prøver da også nyt. Bare ikke browsere pt.

  • Stadigvæk Firefox her :)


    Bruger hovedsagtligt kun IE 6.0 til at teste hjemmesider i. Ellers bliver den af og til også brugt til min netbank, men ellers er det sjældent, at jeg oplever problemer med FF, ej heller med Tweak-chatten.

  • jeg bruger også bare windows Xp IE7. Synes den er fin :9xo

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Ser ikke så grimt ud som det gjorde engang. Men du har måske fjernet nogle knapper osv.? Selv er jeg mest til minimalistisk design i mine browsere, så hovedvinduet er størst muligt. Kan smide et SS senere.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Ye, har fjernet de knapper jeg ikke burger..


    Kan sagtens blive mere kompakt..


    Der er et nyt layout som jeg dog ikke bruger..


    + at jeg bruger indstillingen "store knapper"...


    Meen, synes det er rigeligt fint som det er nu..

  • Firefox helt klart. Jeg skifter aldrig til IE før det er muligt at downloade extensions på samme måde som til firefox, hvilket vel vil sige aldrig. Firefox er så utrolig stærk en browser med alle de funktioner det kan komme til at varetage..helt kanon!


    Quote

    Originally posted by Berleburg
    Stadig Firefox. Har desuden aktiveret ClearType på min computer. Så nu er det ikke kun i IE7 at skrifttyperne ser lækre ud. Det er overalt i Windows OG i Firefox. Det er rigtig dejligt.


    De gange jeg har brugt IE7 har jeg godt tænkt at skriften så geil ud. Hvad er det for noget?