Windows Vista drivere

  • Hej


    Jeg overvejer at installere Vista ind på min computer snart, men jeg kan se, at drivere til vista er slet ikke ude endnu. Hverken lyddrivere til min X-Fi eller NForce chipset.


    Hvornår kommer de?

  • Der er fine drivere til X-Fi - jeg kører med det og har gjort det ca 14 dage. Det hele virker i driveren, også den digitale spdf udgang (eller hvad det hedder). Det eneste jeg har problemer med er nogle få grafikfejl med mit 7900gtx (Der kom ny whql driver i sidste uge).


    Du henter bare vista driveren fra creatives site...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by billa
    Den 30. Januar er DK release...Men Vista har været ude i USA mindst en måned.


    Kun Business. RTM er også ude, men ikke til menigmand.
    driverne kommer når de er færdige osv. Men generelt kan du godt bare samle computeren og tøffe derudaf - der er VIRKELIG mange drivere i Vista og på winupdate. mit chipsets lyd virker. Det rigtige lydkort er det eneste der ikke duer.

  • Faktisk har jeg også fået min reciever til selv at finde ud af om det er stero, ægte Dolby digital eller DTS den modtager når jeg spiller musik eller smider en dvd i dvd-drevet.- det fik jeg aldrig til at virke i XP. Det er super lækkert eftersom jeg lige har modtaget min dali center og kun mangler nogle ordentlige baghøjttalere nu :P


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|