Hjælp, min Ping springer helt vildt.

  • Hej.


    Jeg er stor fan af spillet Battlefield 2142, men når jeg spiller det sker det på alle server at min ping springer helt vildt, for så at fande igen 3 sekunder sener. Den kan ligge stabilt på 40, og så lige plusseligt stiger den til 700 i et sek, hvor efter den så hurtigt falder igen. Det er meget træls, jeg er død mange gange pga. det.


    Det kan ske når jeg vil logge på en server, eller når jeg står stille, det sker ofte når jeg bevæger mig hurtigt eller skyder på folk og det sker altid når der er artilleri angreb.
    Det sker også nogle gange når jeg bare surfer helt almindeligt på nettet.


    Når jeg spiller har jeg aldig slået min firewall fra.
    Jeg har en 2048/128 bredbånds forbindelse hos TDC, og en trådløs forbindelse her hjemme.
    I kan se hvilket hardware jeg har i min signatur.
    Jeg har prøvet at sætte alle grafik indstillinger på lav, det gør ingen forskel.


    hvad er problemet?


    Mvh.
    Lmg.

  • Næ, trådløst er aldrig godt hvis man vil spille.
    Hvis man har en stationær kan man ligeså godt ligge en ledning ud for at få den ekstra kvalitet.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Hej.


    Tak for jeres svar.
    Jeg har en fin signal styrke på routeren, den er helt i top.
    Jeg har prøvet at genstarte routeren, det virker ikke.
    Jeg har også prøvet der som noxon skrev, og tabs procenten jeg får frem er 100%. Jeg skriver den rigtige ip ind.

  • Det er højst sandsynligt din upload, 128 er lige i underkanten især mht BF

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Hvis du bruger et program som xfire, kan det godt være problemet. Det program begynder nemlig at uploade ret meget i korte perioder. Med kun 128 kbit/s i upload kan dette nemt være problemet. Jeg har selv oplevet noget lignende.. Min lillebror brugte xfire. Ret irreterende.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Jeg har prøvet at spille med kablet, og det virkede fint, det var at jeg brugte routeren trådløst, der var problemet.
    Nu sidder jeg og overvejer om det vil gøre en forskel om jeg satte kablet direkte i modemmet.

  • da jeg havde min stationær og gamede BF2 over nettede havde jeg samme forbindelse 2048/128 kb/s hos cybercity og der var ingen problemer med ping sys jeg. idag har jeg en laptop med 512/384 kb/s adsl hos cybercity og har stadig ik problemer med ping på nær på en server men det er fordi den står i usa der er så os lidt lang vej jo men på de danske servere har jeg en ping under 30