Media Center software til NQ-6400 (ProVideo Proteus 7134) - fra Aldi

  • Som subject siger, kender I noget godt media center software som vil virke med dette gamle tunerkort fra Aldi? Jeg er sikker på der er andre herinde fra der har det, der blev nemlig skrevet en tråd om det dengang de fik det på tilbud :D


    Anyways, jeg har prøvet Media Portal, Meedio og Windows mediacenter. Ingen af dem genkender mit tunerkort :/


    Man kan selv tilføje tuners til Meida Portal, men det virker hvis kun med DVB-X kort, så vidt jeg kan forstå..



    Jeg orker bare ikke at bruge den software der fulgte med, det er simpelthen for crappy :$.



    Mange tak! :)

  • Dscaler ...virker med næsten alle, men det er et helvede at sætte op første gang :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by simonwh


    :) Det bruger jeg skam også til at se film med, men man kan ikke optage med det så vidt jeg har forstået? :D


    det skrev du så heller ikke at programmet skulle kunne, men hvis det er tilfældet kan man bruge fraps til at klare det problem.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • du kan prøve med Cyberlink powercinema. det brugte jeg før jeg lavede min nye HTPC som i øvrigt bruger meedio. det er ganske udemærket som en nødløsning til kompabilitets problemer.
    der er også Wellton Way Media Center og mythTV den sidste er dog bare til linux