Skal man købe 32 eller 64bit versionen af Windows Vista ?

  • Dette har måske været oppe at vende i nogle af de andre Windows Vista tråde, men har valgt at oprette en tråd til dette specifikke spørgsmål.


    Men spørgsmålet lyder som topic ;)


    Havde nok forestillet mig, at det skulle være 64bit, men giver dette ikke problemer med en masse software?

  • Jeg ville hoppe på 64, men inden man gør det skal man nok lige tjekke drivere om de også findes i 64.


    For hvis folk ligepludselig alle sammen begyndte at bruge 64, og man selv lå med 32, mens man skal huske på at windows vista ikke er billig.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Jeg ville hoppe på 64, men inden man gør det skal man nok lige tjekke drivere om de også findes i 64.


    For hvis folk ligepludselig alle sammen begyndte at bruge 64, og man selv lå med 32, mens man skal huske på at windows vista ikke er billig.


    Måske er det bare mig, men jeg fatter hat af den sætning....


    Ang. Vista, så ville jeg umiddelbart vælge 64. Men jeg har så heller ikke gjort mig de store tanker om drivere. Umiddelbart vil jeg mene at de er kompatible, men jeg ved det ikke.

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Måske er det bare mig, men jeg fatter hat af den sætning....


    Ang. Vista, så ville jeg umiddelbart vælge 64. Men jeg har så heller ikke gjort mig de store tanker om drivere. Umiddelbart vil jeg mene at de er kompatible, men jeg ved det ikke.


    Ja det er jo mega fedt at sidde med 32 bit når overtallet af spil og programmer er i 64.


    Det med drivere i 64 bit, så skal selve producenten lave drivere i 64.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe