• Hej alle,


    jeg skal ud og kobe windows XP, ehm fordi denne her siger den er allerede brugt det antal gange den kan bruges ??? og jeg kan ikke aktivere den...


    ehm hvor kan jeg faa billig windows saa ? kan man bare kobe en org. cd key eller skal man ogsaa have cden ?

  • Quote

    Originally posted by Dyzio
    Hej alle,


    jeg skal ud og kobe windows XP, ehm fordi denne her siger den er allerede brugt det antal gange den kan bruges ??? og jeg kan ikke aktivere den...


    ehm hvor kan jeg faa billig windows saa ? kan man bare kobe en org. cd key eller skal man ogsaa have cden ?


    Tror altså ikke den er brugt for mange gange. Den besked har jeg også fået og så ku' jeg vælge at ringe til et nummer og få en ny nøgle.
    Det hele fremgår af den side der kommer frem ved aktivering. Ka' ik' lige huske hvad det var der stod. Måske en reaktivering - mener jeg det hedder. Her skal man ringe ind og få en hulens lang kode som skal tastes ind og så kører det fint igen.


    Edit: Mener faktisk der har været en del tråde om det her i SW-sektionen.

  • ja og det har gjort men de siger jeg skal kontakte en anden... ogsaa en anden gang jeg formtarere sker det samme IGEN.. det er pisse traels!


    og har sgu org. windows xp cd...

  • Quote

    Originally posted by Dyzio
    ja og det har gjort men de siger jeg skal kontakte en anden... ogsaa en anden gang jeg formtarere sker det samme IGEN.. det er pisse traels!


    og har sgu org. windows xp cd...


    Så skal det også virke !
    Så prøv at kontakte Microsoft.dk - for der er altså ingen begrænsninger for hvor mange gange.
    Her er lidt læsning, som forklarer om reaktivering - oversat til dansk: http://www.it-knowlegde.dk/reaktivering.html

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Så skal det også virke !
    Så prøv at kontakte Microsoft.dk - for der er altså ingen begrænsninger for hvor mange gange.
    Her er lidt læsning, som forklarer om reaktivering - oversat til dansk: http://www.it-knowlegde.dk/reaktivering.html


    Kommer vel an på om det er en OEM-version af en art og om den har været installeret på en anden maskine, for så burde den i teorien blive låst.


    Men han må rive fat i Microsoft, de kan sikkert fortælle ham hvilken licens han har.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m