Hvem kan redde data fra en seriøst ødelagt harddisk?

  • Jeg har en firewire disk fra maxtor (180GB), og jeg har tilsyneladende mistet alle data på den. Jeg tror det er sket ved at den er blevet frakoblet computeren uden at unmounte den.


    Jeg husker at jeg kørte Stella Phoenix Recovery på den og programmet fandt en masse data på disken, men jeg havde ikke anden harddisk plads til at kopiere de data over på som Stella fandt.


    Jeg tænkte at jeg kunne købe en harddisk og så køre stella igen, men nu finder Stella og andre recovery programmer intet!


    Nu vil jeg have et menneske til at kikke på det. En fra PET hvis det er det der skal til! Nej, seriøst: Er der nogen herinde der kan gøre mere for mig end hvad disse recovery programmer gør?

  • Ha haaaaa!!!!


    Jeg havde slet ikke brug for PET, men for dig Humpeligimp!! Det er nemlig et stykke tid siden at jeg prøvede "Stella" med min harddisk, men jeg havde glemt hvordan det var tingene hang sammen.


    Det var IKKE Stella Phoenix der dengang fandt filer på mit ødelagte drev, men Getdataback. Jeg havde åbenbart glemt hvad programmet hed og må have troede at det var stella.


    Det var selvfølgelig Getdataback. Den køre nu og finder filer "as we speak"!


    Tak for reminderen.