Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 2. januar 2007, 21:40

Har lige gennemført HL2: Episode One og det var godt nok fedt! Det var bare ALT for kort. Jeg kan ikke vente til det næste HL2 spil kommer.

Hvornår kommer det?

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

2

tirsdag, 2. januar 2007, 21:46

Targeted for release in Q1 2007 on the PC, Xbox 360 and Playstation 3, Half-Life 2: Episode Two will also include Team Fortress 2 and Portal.

Kun bærbar nu..

3

tirsdag, 2. januar 2007, 21:48

Citeret

Originally posted by Speedy23
Targeted for release in Q1 2007 on the PC, Xbox 360 and Playstation 3, Half-Life 2: Episode Two will also include Team Fortress 2 and Portal.

Fedt! Glæder mig vildt meget.

Tak for svaret.

I do not do that thing.

4

onsdag, 3. januar 2007, 09:38

[LIST]i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620[/LIST][list]GIGABYTE GA-Z68AP-D3[/list][list]Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz[/list][list]XFX Radeon HD 5850 BE[/list][list]Corsair TX650 V2[/list][list]Creative SB Audigy SE[/list]

5

onsdag, 3. januar 2007, 11:09

Citeret

Originally posted by Nice2u
Jeg må desværre skuffe dig

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69819

Og du som kalder dig 'Nice2u' ;(

I do not do that thing.

6

onsdag, 3. januar 2007, 12:37

Ja der er godt med action i HL2:Ep1 :) til at starte med blev jeg dog sindsygt skuffet fordi jeg troede hele spillet var slut allerede da man havde lavet det lille nummer inde i The Citadel.. men heldigvis får man også en god omgang action udenfor byen :)

7

onsdag, 3. januar 2007, 13:01

Fandens, ska vi vente helt til sommer :(

Synes Ep1 var ret fed faktisk og ka specielt godt li der hvor:

Robot dog smider freeman og hende tøsen (ka ik li huske havnet) rundt i den bil der...Det fedt lavet :D

Men ser da nice ud at man får 2 andre spil med? Nogen der ved hva prisen bliver ?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

8

onsdag, 3. januar 2007, 13:20

Damn hvor jeg ikke håber at Alyx dør som man ser i traileren efter man har gennemført EP1 ;(

Det ville være som at miste et familiemedlem.

I do not do that thing.

9

onsdag, 3. januar 2007, 13:25

Nitten hvis vi skal vente så længe
Er os totalt fan af half-live elsker de spil, kan spille dem igen og igen

Kun bærbar nu..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.