Kan IE åbne vinduer i maksimer størrelse?

  • hey. jeg synes det er træls hver gang jeg åbner et vindue i IE, den version som der er med SP2, dono hvilken, så er de ikke maksimeret, men kan det ændres, så ed bliver det fra start?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • det sidste. Når jeg åbner IE første gang er det stort, men hvis jeg højreklikker og vælger åben i nyt vindue så er den ikke stort. Det er problemet

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Du skal maksimere det og derefter holde shift nede, mens du trykker på X (luk) oppe i hjørnet. Mener, hvis man gør det et par gange el. 3, så husker den det fremover. Gør det ihf. for mig. Et forsøg værd. :9xo

  • prøver og tak for respons.

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • hjælper ikke med at holde shift nede og klikke luk


    Andre suggestions

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    hjælper ikke med at holde shift nede og klikke luk


    Andre suggestions


    Når du maksimerer - så skal det ikke være oppe i hjørnet, men gøres med musen (smid vinduet op i venstre hjørne og træk så billedet ud til maksimal størrelse og derefterhold så shift nede mens du klikker på X.)
    Det virker altså her.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Når du maksimerer - så skal det ikke være oppe i hjørnet, men gøres med musen (smid vinduet op i venstre hjørne og træk så billedet ud til maksimal størrelse og derefterhold så shift nede mens du klikker på X.)
    Det virker altså her.


    ved du hvordan jeg kan gøre det i FireFox 2.0.0.1, Bentzin?

  • Det har vist været oppe et par gange før, og nogen gange virker shift tricket bare ikke, hvorfor? aner det ikke, det virker her.


    Men når det ikke virker i IE eller til andre programmer hvor det aldrig virker ja så kan man bruge et lille program som kan tvinge programmer til at åbne vinduer,sig selv osv i fuldskærm. Programmet hedder AutoSizer og kan hentes her;
    http://www.southbaypc.com/AutoSizer/

  • kk vil helst uden om alt for mange programmer. Troede man bare kunne ændre lidt i instillingerne i IE :O

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Som der er sagt før... næsten :D


    Har selv haft problemet en del gange og det jeg gør er næsten det samme. Hiver vinduet til den størrelse jeg vil have og lukker det ned med CTRL nede og ikke shift. Kan være at det virker?

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Originally posted by noxon
    Dette har altid virket her, både i IE og FF.


    Luk alle andre vinduer, så der kun er et tilbage. Maksimer eller minimer dette, og luk derefter vinduet. Og så skulle det gerne være sådan næste gang det åbnes..


    Det ændrer da ikke på at når du klikker på links på en hjemmeside, at de så åbnes i et nyt vindue som ikke er maksimeret...

  • Fandt lige en lille variation:


    1) With window open in minimize (don't maximize).


    2) Stretch the window to the size you want.


    3) Go to file on your menu bar.


    4) Scroll down to close/exit ( which ever you might have).


    5) Close window from there.


    6) Then reopen your window , after that all windows will open
    maximized.


    Prøv evt. om den sku' virke. :9xo