Software der kan ordne ens musik samling?

  • Er efterhånden ved at have en stor samling af musik på min pc og det er ved at være temmelig uoverskueligt efterhånden så derfor søger jeg en form for program der kan lave orden i det!


    Altså ligge musikken i mapper afh. af kunstner, album osv.


    Er der nogen der kender et sådan program ? Må meget gerne være gratis :)


    NB: Skal siges at jeg har prøvet at glo http://www.download.com igennem men synes ikke jeg finder det store der kan bruges til noget. Prøver dog stadig :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Kender ikke lige et program der kan det, men hvis du har tags på eller gerne vil have det, kan du bruge Tag&Rename.


    Det gør tagging/renaming ultrahurtigt, og har man albums kan den finde info fra cddb eller amazon som inkluderer billeder :)

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    iTunes kan skam gøre det for dig :)
    under settings sætter du mappen "iTunes Music" til at være den mappe du har musik i! Så er de andre flueben logiske! Pøj Pøj!


    Hmm ændre den så os mapperne rigtigt, eller er det kun i iTunes eget "library oversigt"?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2