1

mandag, 1. januar 2007, 14:09

Jeg overvejer at købe Half Life 2: Episode One over Steam da jeg er nødt til at have noget jeg kan lave efter festen i går.
Ved bare ikke helt hvordan det fungerer.

Skal man så downloade spillet gennem steam eller bliver det sendt til en som hvis man købte det i en hvilken som helst anden internetbutik?

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

2

mandag, 1. januar 2007, 14:13

Går ud fra det er integreret i My Games listen. Du får vel en nøgle tilsendt som du så kan bruge og så låser du spillet op på den Games liste.

Fidusen med Steam er at de er billigere fordi de ikke bruger penge på manualer, bokse osv.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

mandag, 1. januar 2007, 14:15

Citeret

Originally posted by Berleburg
Går ud fra det er integreret i My Games listen. Du får vel en nøgle tilsendt som du så kan bruge og så låser du spillet op på den Games liste.

Fidusen med Steam er at de er billigere fordi de ikke bruger penge på manualer, bokse osv.

Men det tager vel rå lang tid at downloade hvis man ikke lige har den tjeppeste internetforbindelse.
Spiller fylder vel et par gb eller hvad?

I do not do that thing.

4

mandag, 1. januar 2007, 14:17

Ja hvis man har 56k kan det vel godt tage et par uger.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

mandag, 1. januar 2007, 14:24

Citeret

Originally posted by Berleburg
Ja hvis man har 56k kan det vel godt tage et par uger.

Hehe. Har jeg dog heldigvis ikke. Køber det nu så.

Tak for hjælpen.

I do not do that thing.

6

mandag, 1. januar 2007, 14:35

Du finder det skal du vil købe, betaler med Visa og så downloader du det. Derefter kan du downloade det lige så mange gange du vil via My Games (hvis du fx formaterer).

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.