hvordan stoppes spam mail?

  • Hey...


    jeg har yahoo! mail, og jeg får mindst 40 Spam mails om dagen.. og de kommer alle i Masseforsendelse, så jeg kan ikke trykke på dem og sige Spam... det er MAX irreterne.. jeg kan gå ud og lave mad, komme ind og kigge efter 5 min. og så er der 5 nye... det samme 10 min sener... skide irreterene...


    Er der noget man kan gøre, og nej, skifter ikke mail ;)

  • Kort sagt nej!


    Er din mail først fundet af spambotterne så kan du lige så godt opgive at slippe af med spamen, blokker en og 5 nye kommer igennem - det er den evige kamp.


    Hvis det var mail på eget domæne var der en del mere at gøre men ak nej.


    Jeg ved ikke om yahoo understøtter pop3 fordi så kunne du evt bruge thunderbird som har ret effektivt spam filter hvor du kan oprette dine egne regler osv til at matche spam.

  • Et program der hedder Spamfighter er skide godt :)


    Det er et program hvor man hjælper hinanden med at blokke spam robotterne, dette kan kun bruges på POP3 mails... Desværre..

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Spam er bare noget man må prøve at håndtere bedst muligt. Bruger selv den foreslåede Thunderbird, men ved ligeledes ikke om den er mulig at anvende til sin Yahoo-mail.

  • Gmail ftw :P Jeg kan sende en invite hvis du vil have en ny mail? den virker også som pop3.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S