Installerer Netværkskort/Netværkskort driver?

  • Jeg har købt mig en brugt Shuttle SN95G5, og har succesfuldt installeret Windows Xp Pro på den og den skulle på papiret være kørende. Men da den er brugt har jeg ikke fået nogle CD'er med. Og ved ikke hvordan jeg skal installere netværksdriver?


    Der er nogle på shuttle.com's hjemmeside. Og jeg har prøvet alle, til både v2 og v3, men efter jeg har kørt installationsfilen, og genstartet har den stadig ikke kunne lave et "LAN-forbindelse" ikon til mig under netværksforbindelser.


    Det virker somom at den ikke har fundet mit netværkskort endnu, da jeg kun har 1394-forbindelse under netværksforbindelser. Og jeg kan ikke finde mit netværkskort nogle steder under enhedshåndtering!..


    Er der noget jeg skal ordne inde i BIOS?, kan jeg ikke på en måde finde ud af hvilken netværksdriver der er på den CD man får med i kassen?


    Jeg er på bar bund. Hjælp.

  • Du har været her lang tid nok til at vide følgende:


    1: Kun EN tråd pr. emne!
    2: At en driver bliver betragtet som tilhørende under Spil og Programmer
    3: At "For Begyndere" er til begyndere, og dermed brugere med et lavt antal posts.


    Derfor har jeg flyttet denne tråd fra "Hardware og Tilbehør" og hertil. Tråden i "For Begyndere" er lukket, og du bedes læse på retningslinierne for "For Begyndere" samt "Ofte Stillede Spørgsmål" hvor du bl.a. finder en beskrivelse af hvor de enkelte ting hører hjemme.


    Jeg forventer herefter, at du er ikke efterfølgende vil oprette mere end en tråd pr. emne, at du gør det, det korrekte sted, og at du anvender begynderforummet korrekt.


    På forhånd tak.