Installation af XP på LG TX bærbar

  • Hej Tweakere!!


    Jeg har et stort problem med min, mere eller mindre, nye bærbare som er en LG TX Express..


    Jeg skal have installeret nyt XP Pro på svinet, så jeg kan have den med her i weekenden hvis jeg kommer til at kede mig..


    Problemet er det, at når jeg går i gang med at installere XP på den og når den så skal til at kopiere filer fra CD'en når den ikke længere end til ca. 19 %, til en fil der hedder 'esent97.dll'.


    Jeg har så prøvet at skifte 2 drev og og 2 ekstern-drev convertere, uden held!! Det skal siges, at jeg ikke har prøvet at skifte RAM modulerne - kan det være dét?



    Mange glædelige jule hilsner


    A. Weideman

  • Quote

    Originally posted by Weidemann


    Jeps, som jeg skriver. :)


    du skriver dreve er det ik cd/dvd dreve du mener med det?


    som jeg læser det har du prøvet med samme xp ellers prøv med en backup af den det må du jo godt bruge når man har en original key

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|


    du skriver dreve er det ik cd/dvd dreve du mener med det?


    som jeg læser det har du prøvet med samme xp ellers prøv med en backup af den det må du jo godt bruge når man har en original key


    Lol, jo min fejl! :P Jeg har prøvet med 2 forskellige CD'er, 2 forskellige DVD-drev og 2 forskellige convertere!


    Men nu har jeg fundet fejlen.. Den ene RAM klods holdte åbenbart computeren tilbage, så nu er den i fuld gang med at installere!! Men tak for hjælpen alligevel, puma99dk! :)


    Glædelig jul til dig! :)


    Edit: Tråden lukkes.