• Hej gutter. Jeg sidder sammen med mine to venner og vi keder os noget så gevaldigt. Derfor vil jeg høre om I kender et eller andet LAN spil. Der skal bare kunne spilles 3 personer, sammen eller mod hinanden whatever :)


    Skriv hvad I kender :)


    (Må gerne koste penge, men gratis er bedst)

  • Hvis det er et CO-OP spil i leder efter, så klart SWAT4, sindsygt grineren, især ud på de sene nattetimer hvor folk bliver lidt trætte og uopmærksomme :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Midtown madness 2 er evigt grineren.
    Alien vs. Predator 2 er fandme fedt i multi


    det er 2 temmeligt forældede spil, men NØJ hvor er de fede til LAN :D
    i må få et godt lan :)


    Og God Jul.
    MvH Jesper.

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • SWAT4 eller et spil fra Rainbow Six serien, det er enormt sjovt i COOP.


    Ellers prøv et spil som Company of Heroes. Nu sidder jeg godt nok selv og leger med skirmish og singleplayer endnu, men kunne nemt forestille mig at det kunne være fedt i en omgang multiplayer.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel
    SWAT4 eller et spil fra Rainbow Six serien, det er enormt sjovt i COOP.


    Ellers prøv et spil som Company of Heroes. Nu sidder jeg godt nok selv og leger med skirmish og singleplayer endnu, men kunne nemt forestille mig at det kunne være fedt i en omgang multiplayer.


    Det er så pokkers fedt! Tror aldrig jeg har grinet så meget, som efter spillene! Når man kan se hele slagmarken hvor alt bare er smadret og der er udkæmpet flere små slag! Når man i forvejen er sygt overtræt, sidder man bare og overgår hinandens kampe "Ja og så var der lige der ved broen hvor der kom en king tiger, og jeg havde kun én tank tilbage, som lige lavede rocket barrage og ramte bygningen og smadrede den og fik tiger tanken ned på helt vildt lidt liv BLA BLA BLA"! Syg grineren på :))


    Mega fedt spil!


    Argh fhqwhgad, skulle lige til at nævne det!!

  • Quote

    Originally posted by engel
    SWAT4 eller et spil fra Rainbow Six serien, det er enormt sjovt i COOP.


    Ellers prøv et spil som Company of Heroes. Nu sidder jeg godt nok selv og leger med skirmish og singleplayer endnu, men kunne nemt forestille mig at det kunne være fedt i en omgang multiplayer.


    Kan lige sige at CoH er meget sjovt i multiplayer :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina