K8N SLI Platinum Driver/Utility CD !

  • (K8N SLI Platinum)


    Hej med jer alle sammen


    Ja hvad skal jeg næsten sig min Driver/Utility CD er bar blivet væk ØV og ja jeg står og skal bruge den så jeg håber der er en eller anden her ind der kan hjælp mig med et link til hvor jeg måske selv kan hent den eller en kopi bar et eller andet


    P.s. har vært her ind


    http://www.msi.com.tw/program/…ro_mbd_detail.php?UID=641


    Men uden held jeg skal nemlig bruge nogen Driver som er på cden som jeg ikke sådan lige kan find frem til hos MSI


    Håber i kan hjælp mig


    M.v.h.


    Thomas R

  • Hej igen


    Det skal jeg sig dig det er nogen USB Driver som lå på den cd som jeg nu ikke kan find mere


    Problemet er at min pc ikke vil kører USB 2.0 men kun 1.1 og det er jo ikke så fedt alle dem jeg har snakket med siger at jeg skal ha Service Pack 2 og det har men afligevel kører min pc kun 1.1


    Det jeg så brugt min Driver/Utility CD til var at når jeg ikke kun få min pc til at kører USB 2.0 efter en formaterning så smed jeg den i og over srkiv den standat driver som XP selv syntes den vil kører


    Og ja wupti så kun jeg kører USB 2.0

  • Og du har også opdateret usb driveren i system, i Kontrol panelet?
    Det plejer jeg at skulle gøre efter service pack 2 er kommet på.
    Bruger aldrig den cd til noget.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD