Download managere?

  • Hehe nu troede i nok jeg ville spørge om ulovligheder ;)


    MEN, vil bare høre om de såkaldte "download managere" virker ? Altså dem der muliggøre pause/genoptage downloads fra nettet, og tiltider påstår at de kan downloade hurtigere?


    Hvis det så virkelig passer, hvilket program vil i så anbefale?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg har brugt bl.a StarDownloader og GetRight..


    Og synes StarDownloader klarede sig rigtigt godt...


    Og jo, man kan godt få højere hastighed med dem..


    Fx, hvis du har dårlig routing til det sted du henter, eller der er en max hastihed på fx 100 KB/s fra den..


    Så kan StarDownloader splitte filen op i fx 4 downloads..
    Og du vil hermed kunne trække 400 KB/s...


    Altså self. hvis din linie tillader det.. ;)

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    DAP skulle være en af de bedre, men jeg synes nu det er noget pjat. Jeg bruger firefox, det kan pause og genoptage fint til mig :9xo


    Bruger også firefox normalt, men har oplevet flere gange at den ikk vil genoptag...og hvis man mister forbindelsen under et DL fatter den hat X(



    Men vil lige kigge på det stardownloader der :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().


  • Nej det jo os mega unfair det der :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Hehe, naah, gør ikke noget.. :T


    Jeg må bare lære at leve med en hurtig forbindelse..

  • Min erfaring er at ihvertfald DAP fungerer meget bedre da den presser downloaden op. :)
    Også selvom den kun må bruge 1x fil i stedet for at dele den op i fire.
    Filefront.com tillader at man bruger det + resume, så jeg kan kun anbefale dem ;)

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Uha kender ikke så meget til dem længere. Har kun prøvet FlashGet, men det syntes jeg ikke lige spillede for mig. Men du kan jo kigge lidt på den hvis det skulle være, da jeg er en rookie (okay noob) til det gejl der.



    OHMAGAWD!! Ond forbindelse at have i Danmark o_O...


    Hvad lyder din DL/UL fra ISP af? (altså hvad hedder din forbindelse reelt).

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    4096/512 kbit gennem antenneforeningen..
    299,- :T


    Haha det er jo for fedt... Jeg har den der 8mbit fra Cybercity (når jeg lige betaler mine regninger og får den åbnet igen >_<) og den fungerer bare bjælde optimalt.
    Nå men... Tillykke? Det er da noget båndbredde du får lov at trække på 4 mbit :P