CS 1.6 Onsdag

  • SAA ER DAGEN ENDELIG OPRINDET, DAGEN HVOR MÄND SKAL VISE HVAD DE VIRKELIG ER LAVET AF OG PIGERNE SKAL VISE DE IKKE KUN KAN SE GODT UD


    MAA JEG OVERBÄRE DENNE DEJLIGE NYHED


    CS 1.6 HAS ARRIVED


    fra onsdag konveterer Valve hele deres brugerdatabase fra WON til Steam og det betyder at vi faar brug for vores elskede CD-keys............


    Men det betyder ogsaa at, hvad vi nu har ventet paa i saa lang tid endelig er her... den nye update til det mest spillede Action/shooter spil i historien.


    Läst nyheden paa http://www.xplayn.com/?id=5967 bare for at vaere sikker, hvis i ikke tror mig...


    med venlig hilsen en glad gamer!!!

  • Plus alle mine gamle id unbannes. JARH! Så skal der cheates igen! :-D

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Err.. Har 1.6 ikke været ude længe?


    Jeg tror ikke der er ret mange der skifter fra 1.5 til 1.6, har hørt meget dårligt om 1.6. Har dog ikke slev prøvet den.


    Men jeg tror nu ikke folk skifter.

  • Quote

    Originally posted by DEEF
    Err.. Har 1.6 ikke været ude længe?


    Jeg tror ikke der er ret mange der skifter fra 1.5 til 1.6, har hørt meget dårligt om 1.6. Har dog ikke slev prøvet den.


    Men jeg tror nu ikke folk skifter.


    Den version af 1.6 der er blevet spillet er kun en halv-færdig beta. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by DEEF
    Err.. Har 1.6 ikke været ude længe?


    Jeg tror ikke der er ret mange der skifter fra 1.5 til 1.6, har hørt meget dårligt om 1.6. Har dog ikke slev prøvet den.


    Men jeg tror nu ikke folk skifter.


    Alle vil skifte.
    Ved 1.4 snakkede folk også om at folk ikke ville skifte, pga. det nye hop m.v, men det skete da alligevel.


    Måske man skulle til at game lidt cs. igen igen så? :D Nu hvor 1.6 kommer.
    Har dog lidt svært ved at tro på det, da xplayn bragte de første udgivelses datoer for cs 1.6 allerede sidste år?

  • Jeg vil tro at det bliver sværere at cheate, da de meget lidt kan lave en patch på f.eks. 40 kb og så lade steam opdatere automatisk uden at brugeren nødvendigvis ved det.

  • JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


    Søg læge. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Fladmast
    der vil ALTID være noget der finder ud af hvordan man laver nye cheat`s desværre.. ALTID. :rolleyes: se bare i BF er det os kommet....


    Nemlig, som Joolz sagde, anti cheat kan altid lave opdateringer, men coderne kan altid lave nye cheats der ikke er detected :D


    P.S. kender en der har cheated en gang, det fortrød han, han blev nemlig banned til 2008, så kan han lære det! :))


    Det underlige var så at mig og min ven brugte den samme cheat - på samme server, det gjorde det bare sjovere :))

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP


  • cs 2.9 er vel kommet i 2008 :-)

  • Quote

    Originally posted by Hellm@n
    Fuck jeg glæder mig til at komme hjem fra skole så jeg kan prøve det nye... Er det allerede ude på nettet eller kommer det først senere i dag?


    Du kommer til at stå i kø til på søndag hvis du downloader det i dag ;) sådan er det altid når der kommer et nyt cs..

  • nogen der har downloadet 1.6 ?


    Jeg kan ikk lige få´/finde det

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP