Oblivion lag

  • Har et problem med oblivion for tiden. Jeg har en bærbar computer med følgende specs:


    2.0GHZ Intel Dual Core2
    2gb ram
    7600GO 256 mb. grafikkort.


    Mit problem er at spillet lagger, EKSTREMT meget når der kommer en fjende, eller flere. Uden fjenderne kører det virkelig godt, men når disse så komme, går det fuldkommen i lagkage...


    Jeg har hentet den nyeste patch, men den hjælper ik på problemet. Skal også lige siges, at dette lag kommer også hvor jeg kører på allerlaveste opløsning...


    Nogle ideer, til hvad der kan være problemet?

  • Quote

    Originally posted by Svan
    har du sat alle settings på minimum og aller laveste opløsning?


    Et 7600GO burde godt kunne køre det i 1024x768 med low/medium details..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • har været inde på følgende hjemmeside:


    http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srl


    Der har jeg testet min computer, og den siger at det hele er som det skal være, og der skulle ikke være nogle problemer overhovedet... Den lagger når monstret er ved at komme, og den gør det uanset om det er på laveste grafik settings, altså taget al ting fra, og laveste opløsning... Det kører superb når der altså ikke er nogle monstre i nærheden...

  • hvor hurtig/langsom er din hdd ?
    er det en 4200/5400/7200 ?

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Grunden til at det begynder at "hakke" når der kommer monstre ikke som sådan en fejl. Min gjorde det også, når jeg maxed alt ud på maks. opløsning. Derudover kan du ikke regne med at system requirements passer, det spil kræver mere end de påstår.