PartitionMagic

  • Hvor kan jeg downloade en prøve version så jeg lige kan resize et par tomme partitioner? :D

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • hm, den vil ikke lade mig resize og eller lave nye pga. det er en prøve version, hvad gør jeg?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Ja enten så køber du det..
    Eller også må du jo se om du kan finde et gratis program der kan det samme på google..


    Dog tror jeg ikke du finder noget der er bedre end Partition Magic..

  • Et alternativ så? Gratis, den kan gøre det samme, eller næste (slette og oprette nye samt resize partitioner)

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

    Rettet en gang, sidst af nano ().

  • Quote

    Originally posted by nano
    Hvor kan jeg downloade en prøve version så jeg lige kan resize et par tomme partitioner? :D


    Nogensinde overvejet at bruge GOOGLE inden du kommer med sådan nogle spørgsmål ? :boxed:


    Men nej du kan ikke bruge Partition Magic til en flyvende fis medmindre du køber en fuld version. Noget som er latterligt at gøre IMO.


    Du kunne prøve at kigge lidt på google efter "partition tools" eller hvad man nu kan finde på af søgeord hvis man er lidt kreativ og gerne selv vil gøre en minimal indsats inden man desperat har brug for andres hjælp.


    Personligt har jeg aldrig haft brug for flere features end der findes i FDISK, Windows mv , men Vista kan det lidt extra som Partition Magic kan i forhold til XP.


    Men nu siger du jo at de partitioner du vil resize er tomme, så er det jo ikke noget problem ved at bruge Windows XP´s Disc Management til det.

  • ok, jeg kom til igår efter/i en god brandert at Partitionere min 200Gb disk i nogle idiot størrelse, 7gb til windåse (fint nok) og så 2 andre på 103gb og 76gb


    Men jeg vil gerne havde 7, 30 og 149Gb.


    Men jeg undre mig lidt over at der er 1gb optaget på den med 103gb. altså 102gb ledig, er det normalt?


    Nå men anyways ja de skulle gerne være tomme.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Det er helt almindeligt at forskellige programmer opgør harddiskplads på
    lidt forskellige måder. Derfor kan den samlede størrelse på et drev godt afvige et par procent.


    Hvis ikke du kan se nogen filer på nogen af partitionerne
    (og du ikke bruger nogen "skjul mine filer" paranoia programmer)
    kan du roligt slette partitionerne i Windows' disk manager, og oprette nogen nye i en mere passende størrelse.
    (Men sørg nu for at være ædru denne gang)


    Iøvrigt er Partition Magic et genialt program, der er alle pengene værd.