Har DU haft fat i Steam / Valve support ?

  • Købte i går en brugt spil, som den forrige ejer jo havde registret på sin Steam konto.. fint, skrev til Steam supporten.. at titlen skulle slettes fra den tidligere bruger, vedhæftede digitalfoto af CD key'en med CD'en..


    Nu 24 timer senere, stadig ingen respons..


    JEg er dybt forundret over at det tager dem SÅ lang tid at svare på en request ? men har aldrig brugt dem før, så jeg ved ikke om de bare altid er så langsomme ?


    Hvad er dine erfaringer som Steam / Valve bruger ?


    Ja, jeg er lidt sur.. er RET spændt på at prøve det spil.

  • Har af en eller anden grund ikke rettigheder til at spille m CS:CZ mere selvom jeg har købt og betalt det og det er på min steam liste, jeg har så kontaktet dem, og spurgt hvad fanden jeg nu gør, men har ikke fået svar indnu ....... det er4mdr siden :boxed:

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Ja, og fik svar samme dag.. :)


    Dog længe siden.
    - Var vedrørende en report om console der var nogle problemer med på andet end engelsk tastatur.. ;) - Og en CFG som fuckede up hvis man justerede det der, der kom kort efter en update så hut jeg hvisker..

  • Quote

    Originally posted by Zjapper
    World of Warcraft @ Gamemasters (Support) @ Normalt 3 dages ventetid.


    DEt første GTR spil brugte starforce...


    Starforce SUCKS.. men.. de gange man har haft behov for at skulle få noget fixet har der været svar inden for MAX 10 minutter, nogle gange 5 min.. DET sytes jeg er fedt !

  • Jeg havde en account jeg havde glemt password til for 3 år siden så jeg emailede og fik intet svar..
    Prøvede et par gange i de næste par år, og her for 2-3 måneder siden prøvede jeg igen og i subject skrev jeg noget lignende "it has been 2 years since i lost my password.. when will i get some help??


    Og et par dage efter.. blev det hele fixet let og smertefrit.


    Om han fik ondt af mig pga. det kan jeg godt forestille mig.. men jeg har den ide at de ofte bare ignorerer de fleste emails..
    Jeg vil aldrig nogensinde i mit liv betale for noget som helst lort der bare minder om steam.. ideen er god men de har for meget magt over en på den måde og support er så godt som 0.
    At alle ens spil også kommer til at ligge hos samme account er jo dumt hvis man gerne vil sælge den videre.


    sjovt nok fik jeg hjælpen lige efter jeg fik mit nye system efter have været tortureret med gf256 længe (2x2 måneder) .. tak steam :crazyeyes:

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • jeg mistede engang min steam account til en eller anden hijacker.. Jeg sendte billede af cd ind via det der steam support eller hvad det hedder, og jeg fik min account tilbage inden for en uge eller deromkring.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Jeg havde problemer med at få en kreditkortbetaling til at gå igennem, og det førte til at mit kort blev spærret i deres system. Det tog lidt skriverier frem og tilbage, men der var svar hver gang inden for få timer.


    Ligesom andre bryder jeg mig heller ikke meget om tanken bag Steam. Det kan ikke være rigtigt, at de skal have magt til at bestemme, om jeg også skal kunne benytte eller installere mit spil i morgen. Når jeg køber et program, forventer jeg at have ret til at bruge det resten af livet, hvis jeg ellers kan finde kompatibelt hardware og operativsystem.


    Men alternativet til Steam er desværre ofte meget værre. Nogle af de nymodens kopisikringer tager magten over mit operativsystem eller forsøger at begrænse min ret til at installere anden software på computeren, og begge dele er efter min mening helt utilladeligt.


    Så hellere Steam, som i det mindste kun tager magten over mine Steam-spil, ikke over resten af maskinen.

  • Hvis i kigger i deres skide forums har de næsten alle svarene inde på deres forum. Læs grundigt, hvis du bare skriver noget med "OMGZ! I'M BANNED FROM VAC! UNBANNNN MEE PLZZZZZ" Så er det sku da klart der ik kommer noget tilbage. Har benyttet mig af deres support 5 gange, har altid fået svar ca 1 - 3 dage senere :) Hvis svaret findes i deres support page/forums så skriver de gerne tilbage med at link, men igen de er da klart, supporten er ikke det bedste det kunne være . . :9xo