Program til at logge hvad man taster på keyboardet.

  • Jeg laver tit en lidt dum fejl:
    Mens jeg sidder og er ved at skrive et eller andet som feks denne tråd, kommer jeg til at ramme
    "browser tilbage" knappen på min trackball.
    Eller også åbner jeg et link i et andet browser vindue, som så åbner sig i det vindue jeg er ved at skrive i.


    I begge tilfælde forsvinder det jeg har skrevet også selv om jeg klikker "browser frem". Og det er jo møjirriterende.


    Der var for snart en rum tid siden en tråd om software der optog/gemte
    hvad der blev tastet på keyboardet.


    Sådan et program kunne jeg godt tænke mig at vide lidt mere om, så hvis der
    er nogen der kender et (helst freeware) Eller evt kan finde tråden igen
    ville jeg blive glad.

  • Ja søg på "keylogger" på google...


    Men ku os godt forestille mig du vil finde en hel del om virusser og spyware da nogle af disse sataner også fungere som keyloggers....bare på den dumme måde ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    Ja søg på "keylogger" på google...


    Men ku os godt forestille mig du vil finde en hel del om virusser og spyware da nogle af disse sataner også fungere som keyloggers....bare på den dumme måde ;)


    he he det er nok også fordi at samtlige antivirusprogrammer ser keyloggers som en virus ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    he he det er nok også fordi at samtlige antivirusprogrammer ser keyloggers som en virus ;)


    Ja li præsis :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Takker.


    Hehe det er vist også populært blandt paranoide.
    Prøv bare at se hvad de skrev om programmet:


    "Do you want to know what your buddy or co-workers are doing online? Or perhaps you want to check up on your children or spouse and know what they are doing on the computer? With Perfect Keylogger it is possible in just 2 minutes! This program runs on the installed computer, fully hidden from its users, and logs everything that is typed in a protected file."