Hvordan med Vista og spil

  • Vil fraråde du vælger noget 64bit da du kun vil få negativ ydelse da i forhold til hvad du normalt bruger. Programmer og spil er ikke klar til det endnu.


    Vista er fin nok men vælg den almindelige og ikke 64bit.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Vil fraråde du vælger noget 64bit da du kun vil få negativ ydelse da i forhold til hvad du normalt bruger. Programmer og spil er ikke klar til det endnu.


    Vista er fin nok men vælg den almindelige og ikke 64bit.


    Du mener jeg skal stile efter en 32 bits Vista pt?

  • Ja hvis du vil over i vista så ja helt sikkert. Men hvis du har en xp så kør videre med den.


    Jeg har testet vista igennem længere tid og sider med den nyeste verision der er frigivet og jeg syntes på ingen måde det er værd at smide de mange penge som der skal til før man har vista liggende. Det er simpelthen for dyrt.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Ja hvis du vil over i vista så ja helt sikkert. Men hvis du har en xp så kør videre med den.


    Jeg har testet vista igennem længere tid og sider med den nyeste verision der er frigivet og jeg syntes på ingen måde det er værd at smide de mange penge som der skal til før man har vista liggende. Det er simpelthen for dyrt.


    Er bare lidt spændt på at se det. RTM i 32bits mener du skal tages?

  • Du skal jo have en Retail.


    RTM = Release to Manufactor


    Det er den dell, hp osv for leveret så de kan preinstallere deres maskiner med det.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Du skal jo have en Retail.


    RTM = Release to Manufactor


    Det er den dell, hp osv for leveret så de kan preinstallere deres maskiner med det.


    Kan du linke til en?

  • Quote

    Originally posted by bublegum


    Kan du linke til en?

    '


    Kan ikke linke til en maskine med det endnu. Der går lidt tid fra de modtager den til den kommer i handlen. De skal konfigurere op kontrollere at alt virker som det skal med drivere osv.


    Der går dog ikke længe inden vi vil se de første.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    http://www.winsupersite.com er han bestemt ikke imponeret over 64bit windows...


    Det er jo egentlig ikke selve windowsen der er problemet det er programmer og drivere til den der ikke er blevet udviklet.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by bublegum
    Mener et link til hvor man kan hente Retail ned, hvis det kan gøre gratis og lovligt


    Det kan du ikke retail kommer føst 30 januar. Tror heller ikke det bliver muligt at hente den tror den skal købes hjem på dvd.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Tjoh det er vel dem der skal lave tingene så ældre ting virker med det...



    Øhh nej egentlig ikke de har lavet et 64bit os. Et 64bit os er 64bit og skal og kan aldrig virkelig ordenligt med programmer der ikke er 100% 64bit.


    Program producenterne har ikke udviklet programmer/spil i 64bit og deri ligger problemet. Et 64bit os vil aldrig afvikle 32bit applikationer ordenligt hvilket heller ikke er meningen.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Har vista RC2 på dualboot og det fungerer skam fint. Jeg kører dog X86 udgangen da jeg kun har hørt skidt om 64bit udgaven.


    Jeg har spillet Q4, WOW, COD, CS, BF2 , BF2142 uden problemer.


    Endda er det så heldigt at mange af de programmer der virker under xp også kører under vista ;)