• Hvor mange orthos kører du samtidigt?


    1 er ikke nok hvis du skal teste max temp under load :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • kør kun en, det er mest optimal.. Blend til ram og chipset stabilitet og Large og Small til cpu

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by recruit
    Er orthos det sammen som "SP2004 by Johnny Lee"????? :O


    Nej, Orthos er en særlig version af dette som kører to tråde - derved kan dualcores stresses.
    Så hvis du virkelig har orthos kan du nøjes med en :)

  • bare tjek i joblisten / taskmanager om cpuen bliver belastet 100%, og evt. se på graferne :9xo

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    kør kun en, det er mest optimal.. Blend til ram og chipset stabilitet og Large og Small til cpu



    I programmet står der ellers at Small er til CPU, Large er til Ram og Blend er til begge.....

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Nej, Orthos er en særlig version af dette som kører to tråde - derved kan dualcores stresses.
    Så hvis du virkelig har orthos kan du nøjes med en :)



    Prøver lige at se om jeg ikke kan finde det et sted på nettet

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Nej, Orthos er en særlig version af dette som kører to tråde - derved kan dualcores stresses.
    Så hvis du virkelig har orthos kan du nøjes med en :)


    Hm, jeg får en temp der er 2-4 grader lavere når jeg kun kører én, fremfor at køre 4 som jeg plejer?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • ellers brug TAT (Intel Thermal Analysis Tool) der får du den højeste temp mulig

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Nu har jeg kørt lidt forskellige test i "SP2004 by Johnny Lee"


    Og den test som hedder small er faktisk den hvor min cpu udvikler mest varme.....




    På et tidspunkt da jeg var ved at test så opdagede jeg at det ene af programmerne, SP2004 by Johnny Lee. Var stoppet af sig selv. Hvad skylles dette??? Den anden jeg kørte forsatte uden problemer????

  • Øh, SP2004 by Johnny Lee er Stressprime 2004.


    Der skulle da helst står Orthos Beta i taskbar.


    Kig her:
    http://sp2004.fre3.com/download.htm


    Du skulle helst komme til den side når du googler stressprime 2004, og så vælger du bare orthos.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU



  • Ja det var bare mig der havde hentede den forkerte. :oops:



    Henter den rigtige i aften når jeg kommer hjem.

  • Som tidligere nævnt, så giver TAT fra Intel (virker kun til nyere Intel CPU'er) den højeste temperatur og bør derfor bruges, hvis man vil teste seriøst.

  • Quote

    Originally posted by Zulu
    Som tidligere nævnt, så giver TAT fra Intel (virker kun til nyere Intel CPU'er) den højeste temperatur og bør derfor bruges, hvis man vil teste seriøst.



    Og hvis den kan køre dette i længere tid så er den vel stabil???