gratis skriveprogram??

  • Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by tunfisk
    axel du har reddet mine lektier sådan at jeg ikke fik 03 i historie !


    Så husk lige at gemme det som PDF-format hvis du skal sende det til din lærer. Chancen for at hans computer kan læse ODT-filer er sgu nok lille da han vel har en gammel MS Office-pakke på den.


    Hvis hans PC ikke kan læse PDF-filer, så er det sgu ham der burde have 03 :))

  • Man kan vel bare gemme som .doc?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Man kan vel bare gemme som .doc?


    Kan faktisk ikke huske det. Man kan i hvertfald lade OO åbne MSOffice-filerne.


    Om end, så synes jeg godt om OO :dance:

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Man kan vel bare gemme som .doc?


    Joh naturligvis. Selvom jeg dog er lidt imod det format, så kan man da det. Men så skal man jo igen være sikker på at modtageren kan læse det format hvis det nu er noget der skal sendes. Der er dog vel meeget stor chance for at DOC-formatet kan læses af modtageren, men der burde jo være større chance med PDF. Som IMO også er et bedre format til det formål. Så man helt sikker på at alt er som det skal være når modtageren printer det ud da modtageren ikke kan komme til at lave lort i det ... Har jeg oplevet et par gange ... :crazyeyes:


    Men nu skal han jo heller ikke sende det ser det ud til.


    Men ja ... Er også fan af OpenOffice :9xo