Video problemer

  • Jeg har brug for at program, et der kan lægge ens optagelser ind fra et video kamera (med bånd). Jeg ville høre om der findes nogen gratis programmer der kan det? Eller man skal købe et, hvis jeg bliver nødtil at køb, vil jeg gerne finde et program er der kan lidt mere end lægge video ind fra et bånd kamera. Så som konvatere til DVD. Her er det vigtigt at det er godt til at arbejde med hurtige bevægelser. Har nemlig et program (DVD Santa) når man konvatere sine optagelser af noget der bevæger sig hurtig, kommer det der bevøger hurtigt til at trække ud og bliver grynet.


    Nogen der ved om der findes et program der kan dette?

  • Hmm prøv evt. at kigge på Windows movie maker 2, det er inkluderet i Xp efter sp2 installation :)


    Det kan ihvertfald importere video fra camera osv.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg overfører mine videoer med WinDV. Gratis lille program. Fylder faktisk kun en fil. Men det overfører mine videoer uden "dropped frames". Derefter kan du bruge Movie Maker 2 til at redigere med eller andre programmer.