Unpack BF2 Levels

  • Hey tweakers,


    Normalt ville jeg prøve det for at se om det virker, men denne gang orker jeg ikke en reinstall eller backup hvis det skulle vise sig.


    Banerne i BF2 er zipped, eller raret.
    Det må da give et loadmæssigt kick hvis man unpacker dem og lader dem ligge?


    EDIT: ok, jeg fik sparet 8 sekunder ved load af dragon valley, det hjælper da på det ;)

  • Det har jeg sku aldrig lagt mærke til....Hmm godt spørgsmål.



    Men ku så os forestille mig at spillet vil crashe eller et eller andet når det ikk har noget at pakke ud?


    Tror li jeg prøver...vender tilbage med svar.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Negative, spillet crasher til windows...


    Jeg udpakkede mapperne fra dalian plant og sikkerhedskopierede de andre et andet sted så de ikk var i den mappe mere, men spillet går ud i windows når man vil loade mappet :(


    Men ellers en nice ide hvis den virkede :9xo


    Kan dog ikk lade være med at tænke på om den .mds fil der ligger i hvert levels mappe ka ha indflydelse...HAr dog ikk forstand på sådan noget mds halløj.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Quote

    Originally posted by noxon
    Nu gider jeg ikke selv se om det virker da min loadtid i forvejen er meget lav med conroe og raptors.


    Men prøv at udpak zip filen, og så pak den igen med winrar(som zip fil), og vælg "Store", så bliver det ikke pakket, men ligger stadig i et zip-arkiv..


    God ide

  • OK


    Fandt ud af noget fedt.


    Udpakkede dem, med funktionen udpak her, både server og client.
    Flyttede de to pakkede filer ud på skrivebordet, startet banen både i create local og singleplayer, kørte fint, faktisk lagde jeg ved create local mærke til en måske 5-10 sekunder hurtigere, men ved single player, ved ik hvad normal er, men her gik det STÆRKT!!!


    Så må det da også virke over internettet, det var da dejligt!


  • Når du trykker udpak her, laver den så ikk en mappe med navnet på den pakkede fil? F.eks "client" ? Detvar jo hva min gjorde og det crashede.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Når du trykker udpak her, laver den så ikk en mappe med navnet på den pakkede fil? F.eks "client" ? Detvar jo hva min gjorde og det crashede.


    Nej, udpak her så smider den alt inde i zip filen ud i den folder man befinder sig i, det skal IKKE i en folder for sig.


    Dk-redlion.


    Bf2 folderen-> mods-> bf2-> levels->, og tag en af levelsne, der er to zip filer, udpak dem begge, som udpak her, og ikke ind i en folder, slet eller tag backup af de to zip filer og placer dem andetsteds, vupti, det virkede for mig.


    Husk at det nu fylder en del mere, over 100% per level
    Jeg tager intet ansvar, det er jeres eget etc. :P

  • Quote

    Originally posted by DK-RedLion
    så jeg skal ikke pakke dem ind igen, efter jeg har unpakket de 2 filer inde i de forskellige levels?


    Niks

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by DK-RedLion
    crasher til windows.. så det oz ligemeget, lægger dem bare tilbage


    Du trykker vel udpak HER?


    Det skal gerne se sådan ud, f.eks. i wake island mappen