BF2 skive revner?

  • Hey for lang tid siden, opdagede jeg at min kammi´s bf2 skiv var revnet en 3 - 4 steder fra hullet og 1 - 2 cm ud mod kanten af skive, han påstod dog at han aldrig har haft tabt skiven eller lavet andet dumt med den
    Men så her i dag, tager jeg min egen bf2 skive ud af drevet "sidder altid i" og da jeg lægger den i cover lægger jeg mærket til at den også er revnet en 4 steder fra hullet og ud mod kanten?


    Hva kan det skyldes? At ea trykker deres spil på lorte skiver eller hva?

  • Har det også lidt på fornemmelsen at skiverne er noget crap. Min BF2 cd siger en høj RRRRRRR lyd når den er færdig med at læse. Det gør mine andre cder ikke.

  • Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at tage en kopi af den. Anvend evt. clonedvd hvis der er beskyttelse på.


    Hvis du har tålmodighed til det så kontakt EA og få dig en ny.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at tage en kopi af den. Anvend evt. clonedvd hvis der er beskyttelse på.


    Hvis du har tålmodighed til det så kontakt EA og få dig en ny.


    Den er desværre revner helt ind i læse delen af skive

  • Kan du så ikke tage et billede og beskrive for EA hvordan den er gået i stykker - det kan jo være de vil ombytte den. Dog vil de nok beskylde dit DVD-drev...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Kan du så ikke tage et billede og beskrive for EA hvordan den er gået i stykker - det kan jo være de vil ombytte den. Dog vil de nok beskylde dit DVD-drev...


    Ja du har nok ret, det ville jeg også selv tror hvis det ikke var fordi min kammi´s gjorde det samme

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Blev da helt nervøs.. heldigvis ingen revner i min DVD.. endnu..


    Ja jeg hev sku os li min dvd frem og fandt heldigvis heller ingen revner :ohmy:


    Men har nu også næsten altid kørt med image af den istedet for...Er for doven til at smide dvd'en i hele tiden og gider ik høre på den ska spinne op hele tiden når man roder i windows og ved opstart :roller:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • problemet er faktisk meget kendt ved highspeed drev.


    det første store problem kom ved en af de nyeste sendinger af diablo II diske til eu, de eksploderede i drevene. Og der var en dreng der fik en helt ny computer af blizz pga. det, da en del af cd'en sad 1 cm inde i en betonvæg, den var total molestreret.


    SÅ jeg ville, hvis jeg var dig, skynde mig at kontakte EA og så få en ny, for det er sq farligt.

  • Jeg har set på mange af de ældre spil fra EA bl.a. at de bytter skiver mod betaling af portoen eller sådan noget lign. ordning, ta' lige og læs bag i bogen der føldte med spilet, der stå alt forklaret om retur og rettigheder og alt det der. :9xo

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Jeg laver altid et image så snart jeg kommer hjem med et nyt spil/program! Så er jeg også fri for at høre på larmen fra cd/dvd-drevet... :)

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Både min BF2:SF DVD og mine Sims 2 CD'er har revner helt inde ved det gennemsigtige plastik, forårsaget af den der latterlige ting, som holder disken fast. Min C&C Generals DVD var også et godt stykke på vej til at knække, men gad ikke gå tilbage i butikken med den. De kan jo bare beskylde én for alverdens ting, som man muligvis havde gjort. Senere tabte jeg den så fra lav højde, og den knækkede fuldstændig.

  • Det er derfor jeg bruger min SF disk som BF2 playdisk, hvis den går i stykker er det ikke det store problem, den kostede kun det halve af BF2 og hvis den går istykker har jeg stadigvæk BF2 disken :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Originally posted by Malk
    Det er derfor jeg bruger min SF disk som BF2 playdisk, hvis den går i stykker er det ikke det store problem, den kostede kun det halve af BF2 og hvis den går istykker har jeg stadigvæk BF2 disken :)


    Det gør jeg også :cheers: