Problemmer med Black and White (1 eren)

  • Hejsa..


    Når jeg spillet spillet så går det noget så langsomt, og musen hakker rundt på skærmen når jeg bevæger den.. Det er i det hele taget ret skod at spille det på en måde.


    Jeg sidder med et Geforce 2 Kort og 1.6 amd og 256 ram..


    hvad gør jeg ? :idea:

  • Det var da nogle nederen grafikkort :D


    Sidder selv med det nyeste nye: et Geforce 7900 GS, som ikke engang er kommet på markedet endnu.


    men altså.. det hjælper ikke meget at sætte et nyt grafik kort i hvis din CPU ikke kan klare det


    jeg kunne også køre det på min gamle hakker men den slog lyden af til sidst :(


    Hvis det er et must for dig at spille det vil jeg foreslå du køber et Geforce treer. men personlig ville jeg mene at det var på tide at få en ny pc ;)

    intel pentium 3: 2,8 Ghz
    nVidia geforce 7900 GS
    2 GB ram
    160 GB SATA harddisk

  • Ja, et nyt grafikkort og lidt flere ram ville bestemt ikke skade :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Vissevasse, den burde kunne køre fint.
    Jeg kørte B&W fint i sin tid med gf256 og duron 650mhz.



    evt. nye nvidia drivers og som genzo siger, start i low quality og arbejd dig opad.
    1024x768 burde du sagtens kunne klare.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Nej nej start ikke med 1024x768. som du selv sagde start med det der er på defualt og så hvis det kører godt kan du indstille det efter dine krav.


    hvis dine ram ikke er nok kan du faktisk sende den til opgradering ved en forhandler.

    intel pentium 3: 2,8 Ghz
    nVidia geforce 7900 GS
    2 GB ram
    160 GB SATA harddisk

  • Tak for rådene.


    Lige nu kører jeg at på low, og det lagger mega hvis der mange hus eller hvis jeg zoomer ud.


    Siden min computer er 7 år gammel, tror jeg også det er på tide at købe en ny :P (Kan computere endelig blive slidt med årene)?

  • selvfølgelig bliver de slidt (det går alt hardware. pga. det bruger strøm og fordi computeren kræver så meget ud af dem :(..


    men nogle gange skal du regne på det... og istedet for at opgradere din gamle kan det betale sig at købe en ny..


    jeg har fået min fra:


    http://www.dell.dk


    og den er fed :D :D

    intel pentium 3: 2,8 Ghz
    nVidia geforce 7900 GS
    2 GB ram
    160 GB SATA harddisk