Blue Screen of Death... Kernel-Error...

  • Wee... Blue Screen of Death... Kernel-Error... :]


    Fik den sgu lige... Første gang imens jeg har kørt XP PRO.


    Har fundet løsningen på det... Råbte af min computer at den ikke skulle gøre det en anden gang. Tror den hørte efter... :))

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    LOL... Den skal man da have en gang i mellem..
    Det er jo næsten en tradition når man køre M$..


    Nemlig. Derfor har jeg været overrasket over at jeg ikke fik den før nu.... Det er jo lang tid jeg har kørt med XP PRO...


    Heldigvis er ikke det ikke ligesom ME.... Fuck noget lort. Tror sgu jeg fik Blue Screen hver dag næsten. *G* :]

  • Swat ??


    Det er jo heldigvis sjældent at hører om BSOD på XP (heldigvis).


    Så er det jo godt at du allerede har fundet en løsning mht til at råbe af den. :)


    Du kunne jo melde det ind som en fejlrapport til microsoft og så afsløre løsningen til dem :)) *G*


  • Har jeg faktisk også gjort... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Wee... Blue Screen of Death... Kernel-Error... :]


    Fik den sgu lige... Første gang imens jeg har kørt XP PRO.


    Har fundet løsningen på det... Råbte af min computer at den ikke skulle gøre det en anden gang. Tror den hørte efter... :))


    Hmm, har nu aldrig set den i W2Kpro, men ja den blev da set en del gange i Win98 og WinMe, men det er darart at høre at din maskine har så meget respekt for dig at den ligefram hører efter hvad du siger til den :D

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    Hmm, har nu aldrig set den i W2Kpro, men ja den blev da set en del gange i Win98 og WinMe, men det er da rart at høre at din maskine har så meget respekt for dig at den ligefrem hører efter hvad du siger til den :D


    Jeg har heller aldrig oplevet den i Win2000 / Win2000 PRO ... Eller WinNT for den sags skyld...


    Har dog fået den i Win98, men sjældent...


    BSOD er som skabt til ME... :] ... Eller nok nærmere omvendt.. :]


    Ved ikke om den hører efter hvad jeg siger, men syntes at Windows arbejder lidt bedre når jeg truer den med at udskifte det med Linux hvis den ikke tager sig sammen. *G* :))


  • HE HE yes trulser skal der til.


    Hvordan går det ellers med dit P4 sys, kører det som det skal???


    Dit gamle sys, kører kanon, har dog ikke fået sat vandkølingen i endnu :O

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    HE HE yes trulser skal der til.


    Hvordan går det ellers med dit P4 sys, kører det som det skal???


    Dit gamle sys, kører kanon, har dog ikke fået sat vandkølingen i endnu :O


    Nemlig. Sender også mange gange MS en hade-email når Windows ikke kører som det skal. *G* :]


    Det kører sgu helt fint. Er glad for det. Ser dog frem til at der kommer bedre køling på så jeg kan få den til at lave lidt mere ved en bedre temp.


    Det er da godt at delene også kører godt hos dig. Har du ikke sat vandkølingen til endnu ? tisk tisk... :))


  • HE HE nej det er lidt flovt, men det bliver sat i her i weekenden, så jeg kan komme i gang med lidt OC...


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    HE HE nej det er lidt flovt, men det bliver sat i her i weekenden, så jeg kan komme i gang med lidt OC...


    :)


    Ja, man kan jo have tralvt med alt muligt andet... Det kender jeg alt for godt til desværre... Syntes ikke jeg har nok tid...