Steam har lavet buy menu om - få fix'et her

  • Hey til jer der spiller cs source så har i nok lagt mærke til at buy menu er lavet om!
    Det det med at priserne kan variere efter hvor mange der globalt køber det specifikke våben osv...


    Udover det har de lavet om på buy menuen....Istedet for at equipment ligger på 8 er den flyttet til 6 hvilket for mange er MEGET irriterende!


    Jeg har så fundet ud af at der er en venlig sjæl der har lavet dette om og lagt steam filerne ud som du bare skal erstatte med dem du har nu, så bliver buy menu som normal igen :)


    Link til tråden jeg fandt det i:


    http://www.gaming.dk/forum/topic/2165



    Direkte link til .rar filen her!



    http://home.deds.nl/~aeron/cstrike/cstrike.rar



    Fixes:
    * Changed equipment key from 6 to 8
    * Changed 'Buy this week's Bargain' from 'b' to 'w'
    * Included 'Primary ammo' at 6 executing 'buy primammo'
    * Included 'Secondary ammo' at 7 executing 'buy secammo'"




    Håber i kan bruge det til noget;) jeg synes ihvertfald det meget besværligt at det de har lavet nu, valve...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Så var det derfor! Jeg havde planlagt at afinstallere steam og hente det hele på ny her senere idag. Det er pisse irriterende med 6 frem for 8. Dog er det med priserne ganske fedt synes jeg - det nye map er også genialt. Jeg har ikke spillet CSS i nogle måneder, så ved ikke hvor nyt det med mappet er...


    Den køber også automatisk fuldt magasin til det våben man køber. Går den også det ved jer?


    Men hvis det ikke er en fejl og en officiel opdatering at man skal bruge 6 nu, så vil jeg nu ikke lave det om. Så kan man jo ligeså godt vende sig til det..


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Det med den ny radar er vist 1mdr siden eller noget...


    Ja man får max ammo, og det imo dybt latterligt :S


    Håber ikke dette system ikk kan slås fra, for så kan man jo ikk lave ordentlige clan wars osv...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hvorfor kan man ikke det? Det er da ens for alle..


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Hvorfor kan man ikke det? Det er da ens for alle..


    Synes bare det virker for nemt...Man kan ikk "Løbe tør for ammo" fordi man ikk har råd til weaps og sådan...Og det med de skiftende priser er nok heller ikk så praktisk da mange laver taktikker udfra hvor mange penge man har i start runden, anden runde osv osv...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Synes bare det virker for nemt...Man kan ikk "Løbe tør for ammo" fordi man ikk har råd til weaps og sådan...Og det med de skiftende priser er nok heller ikk så praktisk da mange laver taktikker udfra hvor mange penge man har i start runden, anden runde osv osv...


    Ahh det vidste jeg ikke - er ikke så meget inde i clan spil. Dermed skal det være sagt at jeg til enhver tid kan smadre jer :boxing:


    Hvis det ikke var fordi folk skal i byen i aften så skulle vi sq spille tweak css :P


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

  • Quote

    Originally posted by Søndergård


    Ahh det vidste jeg ikke - er ikke så meget inde i clan spil. Dermed skal det være sagt at jeg til enhver tid kan smadre jer :boxing:


    Hvis det ikke var fordi folk skal i byen i aften så skulle vi sq spille tweak css :P


    Hvaa, det er da lige noget vi skal finde ud af :) kunne da være pænt sjovt...


    Altså bar en anden dag, så bar lige få samlet et par stykker ;)


    Sry for lidt OT ;)