Brug for gratis TV-Tuner program

  • Har lige købt mig en tv tuner (Hauppauge WinTV-PVR USB2) og det tuner program der følger med (wintv2000) vil ikke strække billedet til 16:9 eller 16:10 !


    Så det ser ikke specielt fedt ud på en widecsreen skærm, da der bliver en 3cm sort bjælke i venstre og højre side....


    Derfor er jeg nu på jagt efter et alternativt program der kan vise widescreen billede, eller strække det så det fylder hele skærmen.


    Det skal være gratis :)


    Nogen forslag?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Det vil jeg li kigge på :)



    EDIT: Hmmm den vil ikk åbne min tv tuner :/


    Skriver "ERROR: Failed to connect video capture device to renderer"
    Og en errorcode: der blev ikke fundet nogen kombination af midlertidige filtre der kan oprette forbindelse"


    ved du hva der er galt?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Okay spooky.. troede lige et sekund at jeg gik i klasse med dig :boxed: var nemlig en der sad og bankede i bordet over netop den meddelelse og rodede med tv-kort



    Øøøh hvis du går på 2.g HTX i Frederikshavn så ku det være :P


    Men ellers ikke ehe...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2