Spil mig hist og spil mig pist !

  • Har en stak, men det skal lige siges, at jeg har brugt
    formuer på lor..spil, som jeg ikke havde nogen glæde af.
    Er de værd at spille går jeg ud og køber dem.
    Originale spil er nu nr 1 og dem har jeg en pæn stak af.

  • Har næsten ingen..


    Men hvis det var software i det hele taget kunne den da godt komme op på 10-15 stykker :))


    Det sker da at jeg henter et cracket spil til LAN fordi de andre spiller det, men det er bare for at være med til det, og jeg sletter det altid når jeg kommer hjem - jeg kan jo alligevel ikk spille det online X(

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Mit forbrug af spil er enormt begrænset, så udgifterne til det er ikke så store.


    Det måske derfor jeg kan klare mig fint med det GFX jeg har da jeg ikke spiller andet end BF1942 DC & GTA VC i øjeblikket.

  • høhø jeg har ingen ulovlige spil !!!!!
    Btw: så har jeg kun et og det er bf 1942 desert combat og man kan kun spille online hvis man har en original cdkey :rolleyes: vupti så måtte jeg eje det spil 8)

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • har nogen enkelte stykker...jeg køber multiplayer spil originalt, da jeg ikke gider at bøvle med cdkey og skidt.. så resikerer man at en anden har præcis den samme... har jeg prøvet hvor jeg skulle spille en CW i CS.. og en fra min clan og en fra deres clan havde den samme cd-key :]

  • Har mere end 20 ulovlige spil. Men hvis jeg finder et spil jeg kan lide, så går jeg ud og køber det, for at støtte produktet.