Hvad synes I om BF2142?

  • Har lige fået det og prøvet at spille singleplayer i lidt tid... Må sige jeg ikke er speciel vild med det... Det er somom at det enkelte og lækre Head Shot fra 1942 er blevet fuldstændig udskiftet med kæmpe roboter og raketter.. Ved ikke hvad I synes??

  • Synes grafikken er rigtig god. Men jeg har altid været en hat til de spil i BF serien.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by shack
    Har lige fået det og prøvet at spille singleplayer i lidt tid... Må sige jeg ikke er speciel vild med det... Det er somom at det enkelte og lækre Head Shot fra 1942 er blevet fuldstændig udskiftet med kæmpe roboter og raketter.. Ved ikke hvad I synes??


    Det kan der vel være noget om...Kan os selv bedst li 1942 :)


    Men omkring 2142 sys jeg det noget hø at demoen fuc**** sådan op ved mig :S Den fejlede uden grund osv...Og desværre er min pc heller ikk så ny mere så det er begrænset hvad jeg ka få ud af det mht. grafik og flydende gameplay.


    DOG vil jeg sige at det med Titans er ret fedt lavet...Men de der store maskiner man ka gå med er lidt for star wars agtige.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Det værste gang lort, spildte penge siger jeg bare.
    Har så kun lige spillet det idag, så kan jo ændre mening, men tvivler


    Kender i nogle stats sider så jeg kan se ALLE mine 270 point

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Quote

    Originally posted by shack
    Har lige fået det og prøvet at spille singleplayer i lidt tid... Må sige jeg ikke er speciel vild med det... Det er somom at det enkelte og lækre Head Shot fra 1942 er blevet fuldstændig udskiftet med kæmpe roboter og raketter.. Ved ikke hvad I synes??


    singleplayer har altid været noget lort i BF. jeg synes at 2142 er fedt, især squad leader's er blevet spændende med spawnpunkter og diverse ting de kan smide. og så er det fedt at man selv kan vælge hvilket udstyr man vil have på, efterhånden som man får låst op for dem. Jeg går ihvertfald ikke tilbage til bf2. :clap:

  • Grafikken er utrolig skod, har ikke ændret sig særlig meget siden bf 2...


    Jeg har altid bedst kunne lide bf 1942, elsker 2 verdenskrigs spil, så syntes det er synd de er startet på noget star wars pis.

  • Quote

    Originally posted by shack
    Har lige fået det og prøvet at spille singleplayer i lidt tid... Må sige jeg ikke er speciel vild med det... Det er somom at det enkelte og lækre Head Shot fra 1942 er blevet fuldstændig udskiftet med kæmpe roboter og raketter.. Ved ikke hvad I synes??


    Tror desværre ikke at noget BF spil kan slå det første, altså 1942.. - Ihvertfald ikke efter at have spillet det på NSE ;)
    - Når dig og Terp først gik igang... Puha.. hehe



    /On-topic


    Har ikke prøvet det selv, men pålidelige kilder mener dog at det er meget lig BF2 i opbygning og gameplay (måske en smule langsomere). Ved dog ikke om det er et spil jeg har tænkt mig at købe. Jeg er selv mest til at løbe rundt, uden at bruge alt for mange tunge våben (så som tanks, fly osv), og krydser virkelig fingre for at det er/bliver muligt i BF2142. Det kan lade sig gøre i BF2, men det er ingen hemmelighed at der ikke er lagt mest vægt på FPS-delen, som der fx blev gjort i Joint Operations og ande Novalogic spil.

  • Quote

    Originally posted by CheezEDippaH
    /On-topic


    Ved dog ikke om det er et spil jeg har tænkt mig at købe


    Ditto - men jeg har nu ikke noget imod maskinerne, på nær mech'en der er rimelig svær at få has på.. Og når der så sidder en lille noob camper i der parkerer den bag/opad en bygning, så får jeg nervøse trækninger.. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Von-Schlausen


    singleplayer har altid været noget lort i BF. jeg synes at 2142 er fedt, især squad leader's er blevet spændende med spawnpunkter og diverse ting de kan smide. og så er det fedt at man selv kan vælge hvilket udstyr man vil have på, efterhånden som man får låst op for dem. Jeg går ihvertfald ikke tilbage til bf2. :clap:


    Det er og ment til at skal være meget mere team basseret og stille større krav den vej rundt. Det var hvad ham EA manden sagde til slks.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by recruit
    Jeg har kun prøvet demoen. Og jeg var sku ikke særlig imponeret. Tror at jeg holder mig til BF2


    jeg synes også at demoen var ringe, men jeg valgte at købe den alligevel. og det har jeg ikke fortrudt.

  • Jeg har haft Battlefield 1942 i lang tid og har altid syntes at der er et kanon spil! Det blev endnu bedre da jeg opdagede de forskellige mods til det (Forgotten Hope & Desert Combat f.eks.).
    Jeg har også prøvet demoen af 2142, og ærlig talt så vil jeg hellere købe BF2, da det stort set er det samme, bare 150 frem i tiden. Så 1942! :D

  • BF 1 har jeg prøvet engang, og jeg synes spillet var ret dårligt. Håndteringen af våbene føltes bare forkert.


    Jeg har for nylig downloaded demoerne af både BF2 og BF2142, så min mening er ikke påvirket af at have spillet det ene mere end det andet.
    Jeg synes at BF2 er klart det bedste. Der er for meget laserkanon, raketkanoner og vraltende robotter i BF2142. BF2 virker mere regulært. Nok bare mig der er gammeldags, men jeg synes de intense ildkampe Man 2 man forsvinder i maskiner og underlige hovercrafts i BF2142. Så er det lidt rarere med krudt og kugler.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • BF 1942 er klart den bedste i serien.. så hellere de lavede en up to date version af den i stedet for at lave framtids pjat osv..


    Fed7haS

  • BF2 ...justeret så helikoptere og fly får det noget sværere..evt ved at have en ny char der fungerer som anti air personel....der er jo også mange forrygende mods ude til bf2..bl.a. et godt WW2 mod.....jeg vil kalde 2142 en fejl....de har jo ikek engang fået gjort bf2 ordentligt endnu...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hvordan kan det egentlig være der er nogen som går rundt med et bf2, 2 tal på rangen? Er det bare fordi man har bf2 også? For det har jeg da også selv, men har ikek det tal

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • måske fordi de reserverede deres nick osv på forhånd ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.