undo delete?

  • Har du ikke en papirkurv filerne blive flyttet til?

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Originally posted by [FDB] FifaFrazer
    Har du ikke en papirkurv filerne blive flyttet til?


    Nej, for når jeg trykker shift sammen med delete, så bliver de "permanent" slettet. Forhåbentlig ikke HELT permanent håber jeg

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar


    Nej, for når jeg trykker shift sammen med delete, så bliver de "permanent" slettet. Forhåbentlig ikke HELT permanent håber jeg


    Jo de bliver permanent sletter. Shift er jo hardcore-mode.
    Men prøv med en getdataback eller noget i den stil.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Jo de bliver permanent sletter. Shift er jo hardcore-mode.
    Men prøv med en getdataback eller noget i den stil.


    Skulle filerne så ligge på C:drevet. Er det normalt der de bliver delete'et til?


    De lå på D:drevet da jeg slettede dem.

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    FileScavenger er programmet du skal have fat i.


    Det virker ekstremt godt, og kan sagtens genskabe dine filer - hvis de ikke har været skrevet over.


    Jeg har rodet lidt med "getdataback" programmer, er det ikke noget med chancen for at du kan få dine slettede filer tilbage i normal form bliver mindre hver gang du genstarter, er der ikke chance for at de ved en genstart bliver overskrevet eller noget i den stil? :)

  • Quote

    Originally posted by Deef


    Jeg har rodet lidt med "getdataback" programmer, er det ikke noget med chancen for at du kan få dine slettede filer tilbage i normal form bliver mindre hver gang du genstarter, er der ikke chance for at de ved en genstart bliver overskrevet eller noget i den stil? :)


    Når man sletter noget på sin disk fungere det sådan at det bare er henvisningen til dataen der bliver slettet. Dataen ligger der sådan set stadig, nu bliver den bare kaldt fri plads, og kan blive overskrevet når der engang skal skrives ny data til disken. Så længe der ikke er blevet skrevet ny data på disken, der hvor det du har slettet ligger, kan du få det tilbage.
    Derfor, jo mere du skriver til disken, efter sletningen, jo ringere chancer.