Windows vil ikke starte ;\

  • Ey alle (:


    I dag da jeg tændte min computer startet det godt (som alle andre normale dage) , men pludselig kom den frem med det skærm billedet hvor man kan vælge om den skal starte i fejlsikret tilstand eller whatever (: , well, jeg trykkede så på "start normalt" , eller hvad den hedder, da jeg ingen fejl havde fået dagen før .. Det tog den et krig at tænke, men det lykkes den at komme frem med winXp bootScreen, men der blev den stående i like 20min, og derefter røg min tålmodighed , så jeg genstartet og ville starte op i fejlsikret tilstand... Men igen tog den et krig at finde ud af hvad den egentlig skulle , den noget hen til det sorte billedet hvor den blinker med -> '-' , men heller ej i fejlsikret tilstand startet den op? Nogen som ved hvorfor? Og er det en format C: som venter ;\?


    Aqu.

  • Quote

    Originally posted by SeePee
    Havde samme problem på min bærbar for nylig, og det endte med jeg lavede en Format C: :rolleyes:


    Er lidt ligeglad med om jeg skal lave en format C: , da jeg har windows på egen hdd..Og backup af de vigtigeste ting ...
    Men håber ikke den er brændt af ;\ , så jeg på skideren ;D!

  • Quote

    Originally posted by Aqu


    Er lidt ligeglad med om jeg skal lave en format C: , da jeg har windows på egen hdd..Og backup af de vigtigeste ting ...
    Men håber ikke den er brændt af ;\ , så jeg på skideren ;D!


    Så skulle du ha set mig sidste søndag da jeg konstaterede den var stået af.... kun een hdd i systemet og så 3 partitioner, hvilket jo ikke hjælper når det er disken den er gal med :boxed: ingen backup til mig - fik dog reddet det vigtige data fra den gamle

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Så skulle du ha set mig sidste søndag da jeg konstaterede den var stået af.... kun een hdd i systemet og så 3 partitioner, hvilket jo ikke hjælper når det er disken den er gal med :boxed: ingen backup til mig - fik dog reddet det vigtige data fra den gamle


    Argh, nu håber jeg fandme der ikke er sket noget ;D!
    Må format C: om lidt, men doh, det lige det at tage sig sammen (: