• lektion 1 ! he he


    BackO og Netbus er originalt lavet som remote desktop programmer ;) Altså fuldt ud lovlige :)


    lektion 2 ! Lad være med at bruge dem til at hacke med. Alle antivirusprogrammer kan finde dem alligevel, da de er hvad en gammeldags Bobble er hos biler :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Alle antivirusprogrammer kan finde dem alligevel, da de er hvad en gammeldags Bobble er hos biler :))


    Man må banke til folk hvis man ser dem? ;)

  • må jeg anbefale OptixPro 1.31 ?


    Det er et af de nyeste, og ret godt hvis jeg selv må sige det..


    hent det her: http://www.diabolo666.com/Trojaners/OptixPro1.31.zip


    --->http://www.blackcode.com/top50/ der er også nogle effektive side hvis du forstår 8)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

    Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().

  • Sjølund - har lidt på fornemmelsen du ikke rigtig har så skide meget tjek på at hacke, som du gerne vil have.
    Har den ide at du vildt gerne vil hacke, men ikke har det der skal til. Derfor downloader du færdige trojans som sjældent er en skid værd. Alle trojans der ligger ude på nettet, som er så børnevenlige at alle kan bruge dem, er nok også registreret hos Symantec og de andre. :]


    Prøv nu istedet at forstå hvad det drejer sig om. Nemlig at have så meget viden omkring sikkerhed, huller og programmering at du er istand til at komme ind på en maskine. Den viden får du sg* ikke ved at browse hackersider og downloade færdige programmer.


    Beklager min lidt hårde tone - men jeg synes bare der virker så latterligt, når du så gerne vil være lidt hackersmart :]

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Sjølund - har lidt på fornemmelsen du ikke rigtig har så skide meget tjek på at hacke, som du gerne vil have.
    Har den ide at du vildt gerne vil hacke, men ikke har det der skal til. Derfor downloader du færdige trojans som sjældent er en skid værd. Alle trojans der ligger ude på nettet, som er så børnevenlige at alle kan bruge dem, er nok også registreret hos Symantec og de andre. :]


    Prøv nu istedet at forstå hvad det drejer sig om. Nemlig at have så meget viden omkring sikkerhed, huller og programmering at du er istand til at komme ind på en maskine. Den viden får du sg* ikke ved at browse hackersider og downloade færdige programmer.


    Beklager min lidt hårde tone - men jeg synes bare der virker så latterligt, når du så gerne vil være lidt hackersmart :]


    det har du nok ret i, men det lærer man stadig ikk lige på 1 dag!


    Det er da altid en begyndelse :]


    btw. jeg aner absolut nada om programmering, og jeg indrømmer skam gerne at jeg er en noob.


    Men jeg synes stadig at optixpro er et fedt program


    Edit: Desuden prøvede jeg bare at hjælpe learner, som jo søgte denne slags programmer..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

    Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().

  • Quote

    Originally posted by learner
    er der nogen der ved hvor jeg kan finde en guide til at bruge netbus eller back orifice?? :D;) Dansk.. helst.. men det eksistere jo nok ikke.. :))


    Helt ærligt, learner. Nogen gange sku' man tro at du bare opfinder et el. andet spørgsmål, bare for at spørge om noget.
    For hva' fa.. vil du med et hacker program, når du ikke ved ret meget inden for Pc'ens verden. Det kræves der og efter alle dine spørgsmål 8o Ja jeg tror ud af dine 660 indlæg er der vel ca. 200 af dem der er spørgsmål. Såå prøv lige at klap hesten og få lidt mere viden (den får du kun en brøkdel af her) inden du kaster dig ud alverdens vanvittige ting. :rolleyes:


  • og jeg takker mange gange.. ;) men hvis du har messenger så log lige på! :D

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Helt ærligt, learner. Nogen gange sku' man tro at du bare opfinder et el. andet spørgsmål, bare for at spørge om noget.
    For hva' fa.. vil du med et hacker program, når du ikke ved ret meget inden for Pc'ens verden. Det kræves der og efter alle dine spørgsmål 8o Ja jeg tror ud af dine 660 indlæg er der vel ca. 200 af dem der er spørgsmål. Såå prøv lige at klap hesten og få lidt mere viden (den får du kun brøkdel af her) inden du kaster dig ud alverdens vanvittige ting. :rolleyes:


    prøv at blande dig uden om.. og se på Aerial, han kunne være et godt forbillede for dig.. han mener sikkert det samme som dig, men han kan finde ud af at sige det på en ordentlige måde!!! ;)

  • Quote

    Originally posted by learner


    prøv at blande dig uden om.. og se på Aerial, han kunne være et godt forbillede for dig.. han mener sikkert det samme som dig, men han kan finde ud af at sige det på en ordentlige måde!!! ;)


    Ka' ik' andet end :D:D - Undskyld mange gange, hvis det ikke er ordentlig nok til dig. Men du fatter vist ik' ret meget. :baby:
    Og jeg blander mig ik' uden om så længe du skriver et sted som her. X(