DJ Mixer program agtigt noget?

  • Findes der er et program som simulerer en DJs mixertable? ikke sådan med vinyl og hele lortet, men sådan en man kan smide nogle forskellige cder i, kører den ene uden lyd, og så fade over fra den første sang til den?


    Altså et program som kan spille flere sange af gangen, og så der er nogle forskellige features med at mute den engang imellem, fade musikken og lidt af hvert?


    Lidt smart til når man holder større fester og ikk har så mange tusind til at putte i en rigtig mixerpult af en art :D


    Håber i forstår hva jeg mener?

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Virtualdj kan hvertfald det der du snakker om. Men om der findes bedre programmel end lige det der kan jeg ikke svare på. Der har forresten næsten lige været en tråd omkring Dj software til pc.


    Ah ok. sorry :O har været væk fra tweak ret meget den sidste halvanden måned :ph34r: Kigger på det!

  • Kan de fleste programmer ikke det?


    Det du søger er vel bare at ligge flere lydspor ind over hinanden og så spole lyd ned på en mens anden stiger? - Lyder som en pærre simpel ting.. Eller har jeg misforstået hva' du søger?


    Brugte et tool, Cool Edit Pro - 2 mener det hed noget i den boldgade, men var noget jeg lånte af en kammerat, og brugte det kun til at lave nogle ringetoner til mobilos, har ikke programmet mere, og tror ikke det ligefrem er et billigt program..
    En kort google-search har vist mig at de er blevet opkøbt af Adobe og skiftet navn til: Adobe Audition


    Programmet koster 349$ på Adobe's HP... Faktisk ikke så slemt igen..