findes der Spil som Granturismo ?

  • Beklager... Der er intet at stille op :(


    Men tag nu og hent Live for Speed og kom race med! Det er mere realistisk end GT og koster tilmed ikke meget. Du kan jo starte med at hente demoen, og køre mod andre på de 20-30 demo-servere der er - hvis du får blod på tanden, koster den fulde version kun 12£

  • Legal Street Racing: Redline... Det er lidt ligesom GT... Bare at der er flere muligheder og at racene foregår inde i byerne og at der er politi som man osse skal ryste af sig... Racene foregår ved at man finder en anden Street racer som man så dytter af og der finder man så ud af om han vil race og hvad i skal race om... (penge eller prestice) og desto mere prestice man har desto flere penge kan man køre om... Man kan osse køre om pinkslips (ens bil)... Der er bare en ulempe og det er at spillet hakker helt vildt selvom min computer er 2x så god som den anbefalede... Så jeg ville nok vente til at der kommer nogle patches til det... Men da jeg allerede har købt det er det jo lidt for sent at finde ud af det... ;( Men jeg venter tolmodigt...


    PS. det er osse med alm. biler, mest amerikanere men osse sådan nogle som vw golf...


    Link: http://www.activisionvalue.com…StreetLegal2-Overview.htm

  • Street legal racing redline er da ret gammelt, og der findes også en lang række patches der afhjælper det værste lag. Et godt spil, men det er ret lille og det indeholder kun få bilmærker. Det er dog enestående med den funktion, at man selv skal samle motoren. Det er også lidt ærgerligt at alle bilmærkerne er fiktive, og styringen af bilerne kan godt være lidt underlig.


    Et andet spil, jeg har brugt meget tid på engang er Juiced fra 2005. Super fedt med rimelig mange licenserede bilmærker, god styring og mange muligheder for styling af biler. Efter min mening er det et mere færdigt produkt i forhold til Street Legal. Der udkommer en efterfølger til spillet til september i år, hvilket jeg tror man gør god grund i at se frem til ;)
    Det skal dog lige siges at ingen af de to spil er realistiske, hvilket Gran Turismo serien heller ikke er, men det gør dem jo ikke mere kedelige.


    Vil man have realistiske bilspil skal de spilles med rat og pedaler, og her må man spille Live for Speed, GTR 2 eller rFactor. Jeg kan kun anbefale disse spil hvis man er meget motorsportsnørdet ;)

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Colin McRae Dirt.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Originally posted by Malk
    Colin McRae Dirt.


    Nu var det jo ikke bilspil generelt han søgte, men derimod spil hvor man kan købe/sælge biler og tune/gejle dem, og der er mit bedste bud Juiced eller Street Legal, som også er nævnt :) Har dog prøvet demoen af Dirt og der er da ganske fedt :9xo

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Forza Motorsport 2 er nok det bedste bilspil jeg har spillet til dato..


    Så hvis du har en Xbox360, så se og få fat på Forza 2..


    Har hørt meget godt om Forza 2 :9xo Men koster sådan en Xbox360 ikk noget med 5.000,- DK? :boxed:

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Originally posted by Awokeneyes
    Har hørt meget godt om Forza 2 :9xo Men koster sådan en Xbox360 ikk noget med 5.000,- DK? :boxed:


    Nej det er en PS3. :P


    En Xbox360 er noget billigt skrammel.. kan vel fås for små 3k.

  • 2600,- med 20 GB hdd :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Husk lige at Forza SKAL spilles med rat og pedaler..


    Det fortjener det spil sgu..


    Er det bedste bilspil jeg har prøvet..


    Tilgengæl synes jeg ikke DiRT er noget værd..


    Slet ikke i forhold til Forza..