Asus A8N SLI Premium + nForce Driver

  • Hey, jeg vil gerne have nogle opdateret drivere til mit bundkort
    asus a8n sli premium...
    men når jeg så går ind under nforce drivere.. er der så fandmes mange forskellige... hvad for en skal jeg tage?


    mvh. Hermann :]

  • hvad er grunden til opdatering. Jeg har altid kørt med de medfølgende til bundkort.. no problem

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • well jeg vil bare gerne have updateret drivere... men det er fordi min computer har det med at fryse i 3 sekunder når jeg spiller world of warcraft efter et stykke tid... sker højst 2 gange på en hel aften jeg spiller...


    den anden grund er at hver gang jeg går ind under egenskaber fra skriveboardet.. og trykker "ok".. så bruger den sindsyg lang tid på at "komme videre"... jeg har allerede formateret.. installeret driver til bundkort.. gfx kort (nvidia 81.24 til Gforce 7600GT) og lyd drivere... installere heller ikke noget skrammel... udover AVG Free, CCCP codec pakke, MSN live, winrar & winamp...
    så min computer er ret clean efter min mening!! og det er først nu og her den er begyndt på det... jeg har prøvet at skifte til den nyere driver fra nvidia... 91.47 men den har stadig delay på egenskab menu'en... nu vil jeg så prøve at installere en nyere nForce driver for at se om det kunne hjælpe... jeg har kørt med alt sammen før på næjagtig samme måde, hvor der ingen problemer har været!...

  • Lav en signatur så vi kan se hvad du har af hardware, tak.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU