• Ja det er muligt - skulle dog være fixet efter patch 1.4 - har dog hørt at bla det hack du viser her, er et hack man skal betale for at kunne få fat i..


    Husk dog at hvis man bruger hack er det, det samme som at ha en lille tissemand.


    Håber det var svar nok - ellers kan du finde meget mere inde på Danmarks størreste BF2 Screne nemlig Bfgeeks


    --->BFgeeks.dk


    :9xo


  • Hehe, sådan! word...!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård


    Hehe, sådan! word...!



    jeg fandt en side om netop cheat til bf2. jeg fandt den for at bevise min clan hvor ledt det var at bruge Aimbot osv uden anden part kunne se det..
    det er nemmere at cheat i BF 2 end cs :)
    altså for modparten vel og mærket, du kan på ingen måde bevise at jeg bruge "wallhack eller aimbot"... andet end hvis du har video af det eller man spiller lan.


    netop derfor min clan ikke spillre bf2 kampe mere, da der er alt for meget af dette her..


  • Ja jeg har også prøvet det tit, hvor man bare dør med det samme, så kan man kun gætte på de bruger det. Hader folk der er så dårlige de bliver nødt til at bruge det.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Quote

    Originally posted by Pancake
    Man doer altsaa ogsaa af et skyd hvis den sidder lige i face...


    Husk alt er ikke cheat, og hvis de er saa hedder den cheat "Skillz"


    Ja det ved jeg sgu godt, Jeg plejer også at skyde dem med det samme næsten, Men ikke langt fra hvor de også gør.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD