Hvordan sætter man tastutaturets genvejstast til en anden?

  • Hey jeg har et lille problem.. Mit tastatur åbner media player når jeg trykker på media knappen. Før åbnede den winamp når det var installeret. Hvad kan det være og hvordan kan jeg ændre det???


    :rules:


    Nogle forslag?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Hvis du har logitech, og har installeret driveren, så gør du det via den :9xo
    ___________________________________


    Okay du har ikke logitech,,, hmm... prøvet at slette media player :$??

  • detr er ikke logitech, hvordan sletter man det

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Hvis du bruger windows XP -
    Inde i startmenuen -> alle programmer - ligger et menupunkt (øverst) som jeg ikke lige kan huske hvad hedder i dansk windows men i den engelske udgave hedder den: "Set Program access and defaults" - under dette punkt kan du vælge hvilke programmer som er dine standard fx e-mail, browser og medieplayer - og hvis du vælger noget andet end Windows mediaplayer fx winamp vil jeg tro din knap også vil starte winamp - da de fleste bare åbner standard programmerne

  • PERFEKT... virker:D

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.