Mindre CS "problem"

  • Ved ikke om dette er det ratte sted at poste denne tråd, men ville da ikke holde mig selv tilbage.


    Jeg besluttede her idag at jeg ville prøve det så kaldte Counter-Strike action spil. Jeg smutted så op i byen og fandt det hurtigt, betalte og satte mig hjem foran computeren.
    Da jeg så havde installeret spillet og klikked på ikonet kom jeg ind på en "online shop" Gik så væk der fra og over på "My games" hvor jeg så counter strike på en liste over mine steam spil.
    Så køre mine øjne over det simple ord "Pre-load complete" Hvilken betyder at jeg skal købe spillet, men det har jeg jo lige gjort ikke sandt?
    Har sådan en CD key i kaseten, men den er jeg ikke blevet bedt om at oplyse under instalationen, så regner med jeg har lavet lidt kage i noget.


    Håber virkelig der en et par CS nørder som har en anelse om hvad jeg har gjort forket.


    På forhånd tak!

  • Nu jeg ikke lige CS nørd spiller faktisk ikke


    Men den preloader (den henter det nyeste fra nettet jo)


    Men hvis du kan spille spillet er det jo fint


    CD-keyet vil jeg mene du har brugt til at oprette din Steam Account


    Kan godt være jeg tager fejl

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Flyttet til Spil og Programmer. Det handler jo om spil, så det er egentlig ret åbenlyst hvor den hører til ;)


    Jeg har også lige ændret din overskrift lidt, da det er ret vigtigt med en relevant overskrift, så folk kan danne sig et overblik over hvad tråden handler om, inden de går ind i den. Jeg går naturligvis ud fra, at du fremover selv er opmærksom på dette :)