Problemer med installation af Java

  • Hej gutter og gutinder.


    Jeg er lige stødt på et ret kedeligt problem her...


    Sagen er den at jeg bl.a. ikke kan få installeret netbank, uden Java, og derfor er det pænt træls, at den ved installation kommer med de fejlmeddelser i kan se på det vedhæftede billed. :rolleyes:


    Så hvis her er nogen som kan hjælpe mig med hvori problemet ligger, så vil jeg blive rigtig glad. ;)


    PS. Jeg har lige nummeret fejlmeddelserne i den rækkefølge som de kommer i, for at forbedre forståelsen for jer. :) :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Det ser jo ud til at være update problemer. Kan du ikke uninstall det java du har liggende, og så installere en hel ny fra bunden?


    Update problemer? hvad mener du med det? :boxed:


    Jeg har forsøgt mig med at afinstallere, og forsøge igen, men lige lidt hjælper det. :(

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Update problemer? hvad mener du med det? :boxed:


    Jeg har forsøgt mig med at afinstallere, og forsøge igen, men lige lidt hjælper det. :(


    Der står jo at det er 5.0->6 update (eller noget i den stil).
    Er du sikker på det er den rigtige fil du installerer?


    Edit: nej den hedder vist bare 5.0 update 6. Nederen navngivning.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Der står jo at det er 5.0->6 update (eller noget i den stil).
    Er du sikker på det er den rigtige fil du installerer?


    Edit: nej den hedder vist bare 5.0 update 6. Nederen navngivning.


    Netop. ;) Men ingen bud på løsningen?

  • prøvet at hente et andet sted fra ? kan jo være en korrupt fil.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    http://forum.java.sun.com/thread.jspa?threadID=553785
    :)
    Jeg aner ikke om der er noget der som kan hjælpe, men det kan da være.
    Det der med at registrere nogle dll filer virker som et godt bud. Jeg har ført gjort det for at løse problemer med lyd, så det kan da også være det hjælper på dit problem.


    Jeg har prøvet, og det virkede ikke, for den ene af de 8 filer, mislykkedes at registrere... :ohmy:


    Har nu prøvet det med at installere i en anden folder, og det hjælper heller ikke. :rolleyes:

  • Er det muligt at afprøve en ældre version af Sun Java ?


    Har version 5.0 update 2 til at ligge på min computer, som jeg kan uploade, hvis ikke du kan finde den.